logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Czujak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Brandtime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime wraz ze swoim nowym klientem – marką Dr.Oetker, podpowiada jak perfekcyjnie przygotować się do świąt. Wszystko za sprawą specjalnego odcinka „Patent na święta”, emitowanego na antenie TVN, TVN Style, a także TLC i Food Network.

20.12.2021 | przeczytano: 638 razy
Nowa kampania Carrefour realizowana przez Brandtime

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime realizuje kolejne działania na rzecz sieci marketów Carrefour. Efektem jest nowa kampania świąteczna „Dla każdego coś wymarzonego”. W ramach działań na antenie popularnej stacji RMF FM pojawił się serial radiowy. To tylko jedno z licznych działań w ramach prowadzonego projektu.

16.11.2021 | przeczytano: 865 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11 kwietnia, a od maja rozpocznie się ich emisja na kanale TVN. BrandTime odpowiadało za negocjacje, sprzedaż oraz działania strategiczne i contentowe związane z programem.

12.04.2021 | przeczytano: 575 razy
Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym Brandtime

Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group. Doświadczenie zdobywane podczas wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce przekuje w zarządzanie firmą, która w ostatnich miesiącach pod jego okiem przeszła restrukturyzację, rebranding i pozyskała nowych klientów takich jak Carrefour, OBI, Tikkurila czy Bank BNP Paribas.

31.03.2021 | przeczytano: 708 razy
Program „Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką” z koncepcją i strategią od Brandtime

Pierwszy odcinek nowego programu pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego autorem koncepcji jest Dom Kreatywnego Contentu BrandTime, trafi pod koniec października na antenę TVN, TTV oraz do serwisu Player.pl. Podobnie, jak przy innych projektach, także i w tym BrandTime opiekuje się nim w sposób kompleksowy – począwszy od zaplanowania strategii i kreacji, przez zakup mediów, na kontroli bieżących działań i ich ewaluacji kończąc. Wszystko dzięki unikalnemu know-how oraz bazując na wieloletnim doświadczeniu.

14.10.2020 | przeczytano: 1357 razy (komentarzy: 5)
Artykuły z cyklu Portfolio
38 Content Communication rozwija się i rozbudowuje kompetencje

W związku z nieustannym rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr, Zarząd Spółki podjął decyzję o wprowadzeniu nowych struktur w Agencji. Zmiany zostały zaimplementowane na początku września.

08.09.2020 | przeczytano: 946 razy

Pandemia, która wybuchła w Polsce z początkiem marca zmieniła funkcjonowanie wielu obszarów. Widać to po rynku reklam i działaniach stacji w kwestii planowanych kampanii telewizyjnych. Marki powinny wydać w stacjach TV na reklamy zadeklarowaną wcześniej kwotę, aby dostać dobre warunki rabatowe. Jak tego dokonać w czasie zmieniających się ramówek? Postawić na produkcję własną.

23.04.2020 | przeczytano: 287 razy
Jarosław Czujak dołączył do 38 Group

Jarosław Czujak, na stanowisku Sales Development Director, będzie odpowiedzialny za kreowanie nowych produktów  nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek 38GROUP.

29.08.2019 | przeczytano: 461 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764