logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem z Polski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku w czerwcu

W czerwcu 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała swoją pozycję jako lider na rynku medialnym. W minionym miesiącu osiągnęła udział na poziomie 24,7% w widowni komercyjnej 20-54. Kanały TVN Warner Bros. Discovery były najczęściej wybieranymi stacjami przez widzów w czerwcu. Stacja TVN po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,5% w grupie 20-54. Widownia największego ogólnotematycznego kanału grupy w pierwszym półroczu 2023 roku zwiększyła się o blisko 3,2% względem analogicznego okresu roku poprzedniego – zarówno w grupie widzów 4+, jak i 20-54. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 4%), jak i w grupie 4+ (SHR 6%). Dla kanału TVN24 BiS był to rekordowy czerwiec w historii (SHR 4+: 0,6%). Swoją kategorię tematyczną z grupie 20-54 zdominował także kanał lifestyle'owy TVN Style (SHR 0,4%). Stacja TVN Turbo zajęła pierwsze miejsce na podium kategorii factual w obu grupach demograficznych (SHR 4+: 0,5%, SHR 20-54: 0,9%).

11.07.2023 | przeczytano: 382 razy

W maju 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 23,9% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w maju najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,6% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,8% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,5%), jak i w grupie 4+ (SHR 5,2%). Stacja TVN24 BiS zanotowała najlepszy wynik oglądalności w swojej historii (SHR 4+: 0,6%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1%).

02.06.2023 | przeczytano: 503 razy

W kwietniu 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 24% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w kwietniu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,6% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,2% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,1%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,7%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1%).

05.05.2023 | przeczytano: 383 razy

W marcu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 24,3% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w marcu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 9,3% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,4% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,3%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,9%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 0,9%). Z kolei Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w grupie 4+ (SHR 0,9%), notując najlepszy wynik oglądalności w swojej historii.

05.04.2023 | przeczytano: 324 razy

W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).

02.02.2023 | przeczytano: 370 razy

W 2022 roku TVN Warner. Bros. Discovery po raz kolejny utrzymała pozycję lidera w zestawieniu nadawców na polskim rynku telewizyjnym. W minionym roku TVN WBD osiągnęła udział na poziomie 24,8% w widowni komercyjnej. W ramach grupy Big5 prym wiodła stacja TVN ze średnim SHR wynoszącym 8,8% w grupie 16-49. Portfolio kanałów newsowych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS – zdominowało konkurencję w kategorii news z udziałem w widowi na poziomie 6,3% w grupie wszystkich widzów. TVN Style utrzymało swoją pozycję lidera w kategorii lifestyle z SHR na poziomie 0,6% w grupie komercyjnej. Serwisy VOD grupy medialnej na koniec 2022 roku przyciągnęły niemal 7 mln realnych użytkowników.

05.01.2023 | przeczytano: 423 razy

Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły najwyższy w swojej historii wynik oglądalności za listopad. Serwisy OTT przyciągnęły prawie 8 mln realnych użytkowników, m.in. dzięki premierze drugiego sezonu „Skazanej” oraz „Rodu smoka” i popularności czterech pierwszych części kultowej serii „Listy do M”.

09.12.2022 | przeczytano: 300 razy

W październiku TVN Warner Bros. Discovery osiągnął udział na poziomie 24,7% w grupie komercyjnej – został tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych na polskim rynku. Stacja TVN (SHR: 9,7%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. Był to także udany miesiąc dla kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – stacja TVN24 dominowała nad innymi stacjami newsowymi w grupie 4+ oraz 16-49 z udziałem na poziomie odpowiednio 5,7% oraz 3%. Stacja TVN24 BiS (SHR: 0,6%) osiągnęła najwyższy w swojej historii wynik oglądalności w październiku w grupie wszystkich widzów i zanotowała 33,3% wzrost widowni rok do roku. TVN Style potwierdziło swoją pozycję lidera kanałów o tematyce lifestyle z 0,5% udziału w rynku w widowni komercyjnej. Grupa mediowa odniosła sukces również w digitalu. W październiku niezwykłą popularnością cieszyły się jesienne nowości w ofercie HBO Max oraz Playera. Portal tvn24.pl był liderem wśród witryn telewizji informacyjnych.

11.11.2022 | przeczytano: 325 razy

TVN Warner Bros. Discovery kolejny miesiąc z rzędu znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego – portfolio kanałów nadawcy osiągnęło udział w widowni na poziomie 24,9%. W lipcu kanał TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w gronie Big5, z udziałem na poziomie 8,5% w grupie 16-49. Lipiec upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 umocniło swoją pozycję najpopularniejszego kanału informacyjnego zarówno w grupie widzów 4+ (SHR: 5,6%), jak i 16-49 (SHR: 3,5%). Stacja TVN Turbo osiągnęła najlepszy lipcowy wynik oglądalności w historii kanału, z udziałem w widowni komercyjnej na poziomie 1%. TVN Style już kolejny miesiąc zajmuje najwyższy stopień podium w kategorii lifestyle z udziałem 0,7% w widowni 16-49.

05.08.2022 | przeczytano: 388 razy

Grupa TVN zakończyła maj na podium zestawienia koncernów medialnych w Polsce – portfolio jej kanałów osiągnęło 25,5% udział w widowni w grupie komercyjnej. W ubiegłym miesiącu TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w gronie Big5, z udziałem w grupie 16-49 na poziomie 8,5%. TVN24 umocniło swoją pozycję najpopularniejszego kanału w kategorii news, odnotowując najwyższe majowe wyniki udziału w widowni 4+ w swojej historii (SHR: 5,5%). Kanał Eurosport zanotował 200% wzrost widowni rok do roku i był w maju najchętniej oglądaną stacją sportową w kraju – zarówno w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%), jak i wszystkich widzów (SHR: 0,9%).

10.06.2022 | przeczytano: 390 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764