logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Jędrzejczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
„Napisz list” - WP i Fundacja Cancer Fighters we wspólnej akcji

To już czwarta edycja akcji charytatywnej „Napisz list” organizowanej przez Wirtualną Polskę we współpracy z Fundacją Cancer Fighters. W jej ramach każdy może napisać list i dodać otuchy małym Wojownikom, którzy mierzą się z chorobą nowotworową.

12.12.2023 | przeczytano: 494 razy

W te Święta w RMF FM gościć będą największe gwiazdy polskiej muzyki i najpopularniejsi tik tokerzy, znane pary wcielą się w Romea i Julię, a Jacek Tomkowicz poprowadzi wielki radiowy talk-show. Reporterzy „Faktów” odwiedzą m.in. Zalipie, Grenadę i krakowski Emaus.

04.04.2023 | przeczytano: 406 razy
Oshee oficjalnym partnerem Laliga Santander w Polsce

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt partnerski z jedną z najbardziej rozpoznawalnych lig piłkarskich na świecie. To kolejne działania o zasięgu międzynarodowym po niedawnej prezentacji Igi Świątek jako globalnej ambasadorki OSHEE. Efektem współpracy będą m.in. nowe napoje izotoniczne marki sygnowane oficjalnym logo LaLiga oraz elementami graficznymi LaLiga Santander. Na butelkach znajdą się również wizerunki najlepszych piłkarzy z najbardziej prestiżowej ligi hiszpańskiej. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa nastąpi 19 marca.

10.03.2023 | przeczytano: 840 razy
Iker Casillas globalnym ambasadorem XTB

Nowym ambasadorem XTB został Iker Casillas. Legendarny hiszpański bramkarz wystąpi w spotach reklamowych oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną, w tym dostępną na platformie darmową ofertę edukacyjną dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu.

13.02.2023 | przeczytano: 800 razy
Oshee nawiązuje współpracę z Igą Świątek i jej zespołem

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt sponsorski z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką OSHEE a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.

13.02.2023 | przeczytano: 702 razy
#Czaspokonaćrakapiersi – dentsu Polska z kampanią dla Estée Lauder Companies

Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autobusach, warszawskim metrze i w galeriach handlowych. W ramach działań, spoty wizerunkowe emitowane będą na kanałach partnerów i ambasadorów projektu –Facebooku, TikToku, na serwisach horyzontalnych i mobile oraz na kanałach własnych ELC.

10.10.2022 | przeczytano: 879 razy
Kusznierewicz z autorskim programem w Kanale Sportowym

Mateusz Kusznierewicz to nazwisko, którego żadnemu fanowi sportu nie trzeba przedstawiać. Mistrz olimpijski z Atlanty, po osiągnięciu sukcesów sportowych i biznesowych, dostaje od Kanału Sportowego szansę sprawdzenia się w mediach. – W programie „Akademia Mistrzów” nie będę prowadził klasycznych wywiadów, nie jestem przecież dziennikarzem – mówi Kusznierewicz, który zamierza stawiać na dzielenie się z odbiorcami wiedzą. W pierwszym odcinku, który zostanie wyemitowany 27 sierpnia o godz. 20, gościem będzie Sebastian Świderski, najważniejszy człowiek w polskiej siatkówce.

26.08.2022 | przeczytano: 673 razy
Puma: video z Joanną Jędrzejczyk w ramach kampanii „Only See Great”

Podczas przygotowań do walki w Singapurze, ambasadorka PUMA i zawodniczka MMA wprowadza widzów do swojego świata sztuk walki.

10.06.2022 | przeczytano: 941 razy

Radio Złote Przeboje zaprasza wszystkich do wspólnego spędzania majówki. W najbliższy weekend redakcja stacji opowie słuchaczom m.in. o nietypowych rekordach, największych sportowych dokonaniach ostatnich miesięcy oraz miejscach na świecie, które są "naj" - najdłuższe czy najwyższe. Na antenie pojawią się też wyjątkowe rozmowy, np. z Polkami, które mają na koncie niezwykłe osiągnięcia, i Polakami, którzy zakochali się w lataniu - gośćmi Radia Złote Przeboje będą m.in. Joanna Jędrzejczyk, Karolina Bielawska, Miłka Raulin, Dawid Kubacki, Sebastian Kawa i Mirosław Hermaszewski.

28.04.2022 | przeczytano: 311 razy
Puma: druga odsłona kampanii She Moves Us z udziałem Joanny Jędrzejczyk

Sportowa marka PUMA powraca z kontynuacją kampanii SHE MOVES US, prezentując najnowszy video manifest z udziałem ambasadorki marki - Joanny Jędrzejczyk. Kolejna odsłona opowiada o istocie bycia siostrą, czyli osobą, która wspiera, jest towarzyszem przygód, inspiruje, troszczy się.

08.11.2021 | przeczytano: 598 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764