logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Pawlak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
WP najbardziej opiniotwórczym medium internetowym 2018

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najchętniej cytowanym portalem w Polsce w 2018 roku była Wirtualna Polska. Inne media powoływały się na materiały WP ponad 23 tys. razy.

30.01.2019 | przeczytano: 346 razy
IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.

30.11.2018 | przeczytano: 684 razy
IAB MIXX Awards: Joanna Pawlak tytułem Człowieka Roku

W 12. edycji IAB MIXX Awards – konkursie branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze kampanie digital oraz największe dokonania – uhonorowano Joannę Pawlak. Prezes spółki Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł Człowieka Roku.

29.11.2018 | przeczytano: 485 razy
Nowe osoby w zespole zarządzającym WP Media

Wirtualna Polska Media wzmacnia zespół zarządzający. Joanna Skwarna awansowała na stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do WP Media dołączyła również Agnieszka Bieniak, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora HR.

09.10.2018 | przeczytano: 241 razy
Strona Główna WP numerem 1

Strona Główna Wirtualnej Polski jest liderem wśród polskich portali internetowych. Po raz pierwszy w historii odwiedziło ją najwięcej realnych użytkowników – wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. Grupa WP utrzymuje również osiągniętą w poprzednich miesiącach pozycję lidera w wynikach dziennych.

11.06.2018 | przeczytano: 233 razy
WP największą grupą medialną w polskim Internecie

Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut.

11.05.2018 | przeczytano: 359 razy
Serwisy Grupy WP angażują najbardziej

„WP Przyciąga. Codziennie.” – to hasło nowej kampanii Wirtualnej Polski. Kampania zwraca uwagę na dzienne wyniki badania Gemius/PBI opublikowane po raz pierwszy w marcu 2018 roku. Zgodnie z nimi Grupa WP jest liderem w zakresie liczby dziennych użytkowników i czasu spędzonego w serwisach na tle swojej bezpośredniej konkurencji.

16.04.2018 | przeczytano: 274 razy
Zmiany w strukturze Wirtualnej Polski

Joanna Pawlak obejmuje funkcję prezesa spółki Wirtualna Polska Media. Adam Plona awansuje na stanowisko prezesa spółki Domodi, należącej do WP.

29.03.2018 | przeczytano: 575 razy

Biuro Reklamy Wirtualna Polska Media S.A. trzeci raz z rzędu zostało nagrodzone w prestiżowym rankingu magazynu Media & Marketing Polska. Klienci chwalą przede wszystkim ciekawe rozwiązania i doradztwo, na które mogą liczyć w WP. 

27.11.2017 | przeczytano: 429 razy
Gdynia Design Days  2017: PodsumowanieZobacz fotorelację

Ponad 20 wystaw, 100 warsztatów i wykładów. 6 000 gości z całej Polski oraz z zagranicy. Festiwal Gdynia Design Days po raz 10. stał się letnią stolicą odpowiedzialnego projektowania. Jak design może wpływać na tworzenie się rozwiązań dla palących problemów współczesnego, zglobalizowanego świata i jak ważną rolę może odgrywać przeszłość w projektach jutra? Między innymi na te pytania organizatorzy i odwiedzający szukali odpowiedzi na tegorocznych wystawach, warsztatach i wykładach.

17.07.2017 | przeczytano: 676 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764