logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Job’n’Joy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Kampania Job’n’Joy dla firmy Avenga

Kto z nas nie chciałby mieć pracę, w której sam o wszystkim decyduje? Avenga w kampanii employer brandingowej zrealizowanej przez agencję Job’n’Joy pokazuje, że są pracodawcy, u których można być w pełni sobą.

23.01.2023 | przeczytano: 855 razy
Wyróżnienie dla kampanii employer brandingowej Biedronki

Projekt zrealizowany przez Job’n’Joy dla Biedronki otrzymał wyróżnienie millenialsów.

27.11.2019 | przeczytano: 1585 razy

Nowoczesne technologie to jeden z filarów rozwoju w Nationale-Nederlanden. Firma rozszerza dział IT, a w kampanię rekrutacyjną włącza swoich pracowników, którzy opowiadają autentyczne historie pracy w Nationale-Nederlanden. W najbliższym czasie firma chce zatrudnić kilkadziesiąt nowych osób do zespołu IT.

28.10.2019 | przeczytano: 670 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764