logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jobhouse: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Jakie wyzwania czekają na przedsiębiorców w 2023 roku?

Mijający 2022 rok był trudny pod wieloma względami. Galopująca inflacja, wojna w Ukrainie, widmo kryzysu i recesji… To jedynie część problemów, z którymi musieliśmy się zmagać. Nie dziwi więc fakt, że z obawą patrzymy w przyszłość i nadchodzący nowy rok. Jakie wyzwania czekają na przedsiębiorców w 2023 roku?

28.12.2022 | przeczytano: 838 razy
Polska liderem gospodarczym w Europie

Polska gospodarka rośnie w siłę. Jak podaje GUS, PKB Polski wzrósł w 2018 r. o 5,1 proc. wobec 4,8 proc. w 2017. Czy za dobry stan polskiej gospodarki odpowiada obecnie rządząca partia? A może zmian należy szukać w znacznie wcześniejszym okresie? Na te oraz inne pytania odpowiadają eksperci – Natalia Bogdan i Rafał Brzoska.

11.04.2019 | przeczytano: 977 razy
Zmiany w prawie pracy w 2019 roku

Wraz z nowym rokiem nadchodzą zmiany w prawie pracy, które wpłyną zarówno na życie pracowników, jak i pracodawców. Po pierwsze, wzrośnie płaca minimalna na umowach o pracę i stawka godzinowa dla osób zatrudnionych w ramach umów cywilno-prawnych. Po drugie, pracownicy otrzymają hipotetyczną szansę na wyższą emeryturę, jednak przełoży się ona na obniżenie ich wypłaty „na rękę”. Nowe oszczędności emerytalne oznaczają również wyższe koszty zatrudnienia dla pracodawców. Dobrą wiadomością jest perspektywa łatwiejszego przechowywania dokumentacji pracowników, dzięki ustawie o e-aktach. Jakie jeszcze zmiany w obszarze prawa pracy szykuje dla nas 2019 rok?

28.11.2018 | przeczytano: 644 razy
Praca zdalna to przyszłość polskiego rynku pracy

Do 2020 roku w krajach rozwijających się pracować zdalnie będzie co drugi pracownik dużej firmy i 70% zatrudnionych w start-upach.[1] Ta forma pracy także w Polsce ma coraz więcej sympatyków, może przynieść korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcom. Firmy wprowadzając możliwość pracy zdalnej – automatycznie generują oszczędności: zmniejszają swoje koszty wyposażenia, utrzymania czy samego wynajmu biura. Pokazują także swoim pracownikom, iż są organizacją elastyczną, z „ludzką twarzą”, która rozumie ich potrzeby i traktuje jako partnera.

20.09.2018 | przeczytano: 747 razy
Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe zmieniają swój charakter i przestają być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Coraz częściej wspierają też proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą. Takie profile jak np. Facebook działają także w drugą stronę – dla potencjalnego pracodawcy to sposób poznania kandydata od innej strony niż zawodowa. Poprzez świadome i umiejętne kreowanie swojego wizerunku w sieci możemy sprawić, że wymarzona praca sama zacznie nas szukać.

19.04.2017 | przeczytano: 431 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764