Od 11 kwietnia 2022 trwa najbardziej medialny proces sądowy ostatnich lat, w którym główne role grają Johnny Depp i Amber Heard. Gdy w maju 2016 roku ogłoszono rozpad ich małżeństwa, już wtedy prognozowano medialne perturbacje. Nikt się jednak nie spodziewał, że sześć lat później konflikt między Deppem a Heard nie znajdzie godnego zakończenia. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), wartość reklamowa rozwodowej batalii tylko na polskim rynku wynosi już prawie 19 mln zł!
20.05.2022 | przeczytano: 1118 razyMarka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
23.09.2017 | przeczytano: 794 razyRuszyła kampania nowego zapachu Dior „Sauvage” przeznaczonego dla mężczyzn. Twarzą nowych perfum jest Johnny Depp. Za strategię i planowanie mediów na polskim rynku odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.
09.09.2015 | przeczytano: 1052 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |