logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joho: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Stokrotka z nowym formatem kreatywnym

Agencja Keino opracowała nowy, pojemny format komunikacji dla sieci sklepów Stokrotka. Zmiana wsparta jest kampanią telewizyjną, radiową, online, OOH oraz in-store.

14.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 505 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zdrofit - Reklama 3D na ekranie w centrum Warszawy

Od października, w samym centrum Warszawy, emitowana jest trójwymiarowa reklama sieci klubów fitness Zdrofit. Widzowie mogą zobaczyć, jak trójwymiarowi bohaterowie kampanii ćwiczą i zachęcają do wspólnego treningu w Zdroficie.

16.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1255 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rodzice zastępczy potrzebni od zaraz - kampania społeczna „Mie(dź) rodzinę”

Około 300 porzuconych i osieroconych dzieci w powiatach głogowskim, lubińskim, polkowickim, legnickim i mieście Legnicy przebywa w pieczy instytucjonalnej. Prawie 40 z nich to maluchy poniżej 7 roku życia i to właśnie im trzeba jak najszybciej znaleźć rodziców zastępczych. Pomóc w tym ma kampania społeczna „Mie(dź) rodzinę”, której celem oprócz znalezienia kandydatów, jest zmiana wizerunku rodzicielstwa zastępczego na terenie LGOM.

13.01.2020 | Z rynku | przeczytano: 1033 razy
Sprytny dzieciak kontra drogówka w nowej reklamie Smart Kid Belt

Rozpoczyna się kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

27.12.2018 | Z rynku | przeczytano: 1133 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764