logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juice Sound: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Alior Bank z kampanią Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze

Jakim powietrzem będą oddychać nasze dzieci? Warto już teraz o tym pomyśleć – przekonuje Alior Bank w najnowszej kampanii, która promuje kredyt gotówkowy z dotacją z programu „Czyste Powietrze”. Emisja spotów telewizyjnych i radiowych rozpoczęła się 18 października br.

20.10.2021 | przeczytano: 284 razy
Nagrody w konkursie KTR 2020: przegląd wyników

Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.

01.12.2020 | przeczytano: 2036 razy (komentarzy: 4)
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi

Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział Mitsubishi Motors we współpracy z agencją Juice.

22.06.2018 | przeczytano: 1000 razy
KTR 2018: Miecze za kreatywność wręczone

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy and Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymała Grupa Żywiec.

04.06.2018 | przeczytano: 1724 razy
Boniek trzyma z Tyskim w najnowszej kampanii marki

Tyskie wystartowało z nową kampanią, której ambasadorem jest piłkarska legenda, zawodnik uznawany za jednego z najwybitniejszych w historii polskiego futbolu – Zbigniew Boniek. 26 kwietnia br. swoją premierę ma spot reklamowy z jego udziałem. Celem kampanii jest wzniecenie w Polskich kibicach poczucia jedności, jaka płynie z bycia razem w atmosferze kibicowania.

26.04.2018 | przeczytano: 613 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764