logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juice: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 59

„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” – to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Marka przypomina w ten sposób o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką. Spot jest początkiem komunikacji związanej z najważniejszymi narodowymi wydarzeniami sportowymi, które w trudnych momentach szczególnie jednoczą Polaków.

02.04.2021 | przeczytano: 160 razy
Marka Książęce startuje z nową kampanią

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA. Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.

12.03.2021 | przeczytano: 280 razy
OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru

15.02.2021 wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.

15.02.2021 | przeczytano: 750 razy (komentarzy: 14)
Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu.

27.01.2021 | przeczytano: 347 razy
Kerris Group dla Hemp Juice

Grupa KERRIS podpisała umowę na obsługę firmy Hemp Juice, brandu oferującego produkty CBD. Agencja odpowiada za zwiększenie sprzedaży online z uwzględnieniem wykorzystania niestandardowych formatów reklamowych.

14.12.2020 | przeczytano: 308 razy
Nagrody w konkursie KTR 2020: przegląd wyników

Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.

01.12.2020 | przeczytano: 1125 razy (komentarzy: 4)
Autodesk Media & Entertainment Days wirtualnie

Już 23-24 września (śr.–czw.) będzie miało miejsce wirtualne spotkanie dla branży Media & Entertainment. Jeżeli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – już dziś zarezerwuj czas na to wydarzenie.

04.09.2020 | przeczytano: 301 razy
Juice rozpoczął prace nad trailerem do „I, the Inquisitor”

Wrocławskie studio deweloperskie The Dust podpisało umowę z Juice dotyczącą trailera do gry „I, the Inquisitor”. Międzynarodowe studio postprodukcji obrazu i dźwięku oraz designu znane jest m.in. z produkcji zwiastuna do gry „Call of Duty: Modern Warfare” czy trailera do filmu „Marsjanin”.

06.08.2020 | przeczytano: 459 razy
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy

Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych oraz branży muzycznej. Podczas wernisażu (13 lipca o 18:00) ogłoszony zostanie zwycięzca Konkursu, wręczone zostaną również nagrody specjalne i wyróżnienia.

06.07.2020 | przeczytano: 713 razy
Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii

Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot reklamowy marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i przy tej okazji zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.

04.05.2020 | przeczytano: 457 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 59)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764