logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juliette Binoche: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Świetny start TVP Kobieta

W poniedziałek, 8 marca wystartował nowy kanał TVP Kobieta. W grupie 4+ wg NAM* uzyskał udziały na poziomie 0,14%. Natomiast w grupie 16-59 udziały anteny wyniosły 0,1%. Wśród osób, które mają dostęp tylko do Naziemnej Telewizji Cyfrowej, udziały kanału wyniosły 0,38%. Najliczniejszą widownię zgromadził serial „Velvet”, który w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 86 tys. przy udziałach na poziomie 0,59%.

15.03.2021 | przeczytano: 426 razy
Epson po raz kolejny wspierał warsztaty filmowe Film Spring Open

Plenery Film Spring Open to unikatowe na skalę nie tylko Polski, ale i Europy, warsztaty twórców filmowych oparte o nowe technologie i narzędzia. W tym roku, ze względu na pandemię, w większości odbywały się one w formule online.

06.11.2020 | przeczytano: 491 razy
Kampania reklamowa Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia”

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: „Filmy Twojego życia”. Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów  produkcji z oferty programowej Kino TV.

14.05.2019 | przeczytano: 1332 razy
Kampania Reserved: #Icanboogie

Polska aktorka Joanna Kulig i jedna z najbardziej rozpoznawalnych  francuskich influencerek Jeanne Damas razem na scenie!  Marka Reserved zaprosiła je do współpracy  przy   jesiennej kampanii „I Can Boogie”. Trzy  etiudy filmowe promujące brand  autorstwa Gordona Von Steiner łączy wspólny hasztag  #ICanBoogie . W tym sezonie to   taniec  i muzyka będą  bardzo mocno wpisywać się w świat marki.

07.09.2018 | przeczytano: 2128 razy
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku

Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer „Wysokich Obcasów” i dodatek z tekstami z „The Wall Street Journal”. To w sumie 116 stron do czytania podczas weekendu lub najbliższego urlopu.

22.06.2018 | przeczytano: 724 razy
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole

Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter. Credit Agricole będzie również partnerem niektórych działań artystycznych Dawida Podsiadło, o czym artysta będzie niebawem sam informował.

30.03.2018 | przeczytano: 1537 razy
Rosną wydatki banków na reklamę. Ponad 440 mln zł w II kwartale

Blisko 440 mln zł wydały na reklamę w II kwartale instytucje finansowe w Polsce. To wprawdzie o 5 proc. mniej niż rok wcześniej, ale dwa razy więcej niż w trzech pierwszych miesiącach 2014 roku. Połowę tej kwoty na kampanie marketingowe przeznaczyło 10 banków, które są największymi reklamodawcami.

05.08.2014 | przeczytano: 1239 razy
Juliette Binoche w kolejnej kampanii Credit Agricole

Bank Credit Agricole przekonuje, że naprawdę opłaca się otworzyć w nim konto. Osoba, która się na to zdecyduje może otrzymać od banku premię do kwoty 1000 zł. Wszystkie warunki, jakie klient musi spełnić, aby móc cieszyć się bonusami przygotowanymi przez bank Credit Agricole, związane są z codziennym bankowaniem.

03.04.2014 | przeczytano: 3504 razy
Trwa plebiscyt na najlepsze reklamy banków. Kto wygra?

Czy faktycznie najlepsza reklama banku to taka, w której występuje gwiazda? Niekoniecznie – wśród tegorocznych spotów zgłoszonych przez  banki do plebiscytu Złoty Bankier 2013 znane nazwiska są w mniejszości. Kto po mistrzowsku promował swoje produkty i usługi w ubiegłym roku? 14 banków bierze udział w wyścigu o główną nagrodę w kategorii ”Najlepszy spot reklamowy”.

10.02.2014 | przeczytano: 1086 razy
Kampania Credit Agricole promuje loterię promocyjną dla kredytobiorców

18 sierpnia rusza telewizyjna kampania kredytów gotówkowych Credit Agricole. Bank zachęca do skorzystania ze swojej oferty, proponując udział w loterii, w której maksymalna pula nagród wyniesie ponad 1,5 miliona złotych.

16.08.2013 | przeczytano: 1903 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764