logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jurajska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Jurajska przeciw przemocy. W galerii odbędzie się społeczny happening

Skala przemocy wobec najmłodszych ciągle rośnie. Z danych zebranych przy pomocy „Niebieskiej karty” wynika, że rocznie jej ofiarami pada nawet 40 tys. nieletnich. Większość, bo ponad 30 tys., to dzieci wieku od 0 do 13 lat.

30.11.2023 | przeczytano: 434 razy
Galeria Jurajska uruchomiła własna telewizję

Największe centrum handlowe w Częstochowie zamienione zostało w plan telewizyjny. Galeria Jurajska wystartowała właśnie z własnym, pilotażowym kanałem. Pierwsze odcinki TV juRAJSKA, bo tak nazywa się nowy projekt internetowy, można już oglądać online na YouTube.

12.10.2023 | przeczytano: 443 razy
Galeria Jurajska wspiera kampanię „Gorąca pułapka”

Widzisz dziecko lub psiaka w nagrzanym aucie? Ratuj ich! – przypomina Galeria Jurajska. Centrum handlowe przyłącza się do ogólnopolskiej kampanii społecznej „Gorąca pułapka”, która zachęca do większej odpowiedzialności, rozwagi i reagowania w sytuacjach zagrożenia życia.

03.07.2023 | przeczytano: 467 razy
Kioski multimedialne w Jurajskiej z prestiżową nagrodą za dizajn

Zaprojektowane dla Galerii Jurajskiej kioski multimedialne DualAd zostały wyróżnione nagrodą A’Design Award & Competition, jedną z najbardziej prestiżowych w dziedzinie dizajnu. Za realizacją, którą można oglądać w Polsce tylko w częstochowskim centrum handlowym, stoi krakowska firma Digitall Concept.

07.06.2023 | przeczytano: 975 razy
Galeria Jurajska pokazała nową linię kreatywną

Galeria Jurajska, czyli największe centrum handlowe w Częstochowie, stawia na rewolucję w komunikacji wizualnej z klientem. Wszystko za sprawą nowej, oryginalnej linii kreatywnej autorstwa agencji marketingowej Golden Rocket, która zaprezentowana została wraz ze startem sezonów: świątecznego i zimowych wyprzedaży.

03.01.2023 | przeczytano: 927 razy
Effie Awards 2022: Opus B z dwiema nagrodami

Agencja zdobyła brązowe trofea za działania dla marek Jurajska i ACC Optima.

10.11.2022 | przeczytano: 645 razy
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B

W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.

24.06.2022 | przeczytano: 660 razy
Nowy partner w Communication Unlimited

Strukturę partnerską agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited wzmocniła Kinga Jasnowska – Sobula, account director.

23.11.2021 | przeczytano: 739 razy
Joanna Adamowska – z Opus B do 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września br. dołączyła Joanna Adamowska, obejmując stanowisko Business Development Directora.

22.09.2021 | przeczytano: 554 razy
Jurajska prezentuje odświeżony wizerunek w kampanii TV

Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.

30.04.2021 | przeczytano: 1152 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764