logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Just Eat Takeaway: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Just Eat Takeaway.com rozszerza współpracę z UEFA

Just Eat Takeaway.com – grupa, do której należy Pyszne.pl – wzmacnia swoją obecność na największych europejskich turniejach piłkarskich. Firma przedłuża partnerstwo z UEFA w ramach męskich rozgrywek klubowych na kolejne trzy lata (do 2027 roku). Współpraca z platformą jest nadal jednym z największych partnerstw w historii UEFA, i przykładem zaangażowania firmy we wspieranie zarówno męskiej, jak i kobiecej piłki nożnej. W ramach oddzielnego kontraktu Just Eat Takeaway.com sponsoruje bowiem wszystkie zawody futbolowe kobiet.

15.02.2024 | przeczytano: 326 razy
Christina Aguilera i Latto gwiazdami kampanii Pyszne.pl

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl otwiera nowy rozdział kampanii „Czy ktoś powiedział” we współpracy z ikoną muzyki pop Christiną Aguilerą i wschodzącą gwiazdą hip-hopu Latto.

03.01.2024 | przeczytano: 723 razy

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

05.05.2023 | przeczytano: 744 razy
Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym

Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym, polskim medium sportowym na YouTube, na cały 2022 rok. To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.

25.01.2022 | przeczytano: 890 razy

Z początkiem października Pyszne.pl ruszyło z nową kampanią, która w Warszawie nabrała szczególnego charakteru. W centrum miasta, na tzw. “Patelni” powstał pobudzający jedzeniowe skojarzenia mural autorstwa trzech warszawskich artystów. Warszawiacy od dziś mogą podziwiać artystyczne wariacje na temat  trzech najpopularniejszych w Stolicy kuchni i urzeczywistniać swoje jedzeniowe marzenia, dzięki specjalnej zniżce o wartości 10 zł do wykorzystania w 20 wybranych restauracjach.

29.10.2021 | przeczytano: 694 razy
Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA Euro 2020

Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020.

17.05.2021 | przeczytano: 1036 razy
Just Eat Takeaway.com oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów

Pyszne.pl jako część Just Eat Takeaway.com został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.

22.03.2021 | przeczytano: 1141 razy
Ujęcia z dronów w kampanii Pyszne.pl

Najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje to te, które mamy w sąsiedztwie. Na tej idei opiera się kampania Pyszne.pl trwająca równolegle w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Do współpracy w stworzeniu kreacji zaproszeni zostali pionierzy fotografii dronowej w Polsce. Kampania obejmuje digital, OOH i influencer marketing.

22.10.2020 | przeczytano: 1083 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764