logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Just: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 582
Finaliści i zdobywcy wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021

World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.

26.02.2021 | przeczytano: 111 razy

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

26.02.2021 | przeczytano: 64 razy
Burda Książki ogłasza rebranding

Burda Książki, jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, zmienia się w Wydawnictwo Słowne, w skrócie – Słowne. Od kwietnia tego roku wszystkie książkowe premiery będą opatrzone nową nazwą i nowym logo wydawnictwa. Rebranding jest częścią strategii rozwoju, ma na celu umocnienie pozycji oraz poszerzenie widoczności marki na rynku, jednocześnie nie pociąga za sobą żadnych zmian prawnych.

26.02.2021 | przeczytano: 104 razy
Lombi.com nowym klientem Circlewise

Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego celem jest zwiększenie liczby rejestracji i aktywności na platformie

25.02.2021 | przeczytano: 127 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel

W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu powstała seria odcinków, która przybliżyła konsumentom wyjątkowe dziedzictwo oraz współczesne wedlowskie inicjatywy. Projekt zdobył popularność ponad 215 tys. słuchaczy.

25.02.2021 | przeczytano: 116 razy
Kampania Pyszne.pl i HBO GO

Serwis Pyszne.pl razem z HBO GO przygotowali luty pełen wrażeń. Od dziś do każdego zamówienia jedzenia  klienci otrzymują bezpłatny miesiąc oglądania filmów i seriali w HBO GO.

15.02.2021 | przeczytano: 256 razy
Justyna Spytek wzmacnia międzynarodowy zespół Circlewise

Do międzynarodowych struktur Circlewise dołącza Justyna Spytek, na stanowisko Client Success Director. Będzie raportować bezpośrednio do Mathiasa Hella, CEO Circlewise. Justyna Spytek jako ekspert e-commerce i performance marketingu z branżą internetową związana jest od 17 lat, m.in. jako wieloletnia dyrektor zarządzająca firmy TradeTracker Poland. Jest również trenerem DIMAQ, jak również wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowcą i członkiem rady programowej w Collegium Civitas.

01.02.2021 | przeczytano: 181 razy
Chełm najpiękniej rozświetlonym miastem w Polsce

Zakończyła się 12. edycja „Świeć się z Energą”. W tym roku emocjonująca i wyrównana walka o miano najpiękniej udekorowanego świątecznie miasta w Polsce trwała do ostatniego dnia głosowania. Pierwsze miejsce zajął Chełm, zdobywając ponad 8 tys. głosów i pokonując po drodze 188 innych miejscowości. Dla zwycięzcy oraz pozostałych finalistów Energa z Grupy ORLEN ufundowała nagrody o wartości 200 tys. zł.

29.01.2021 | przeczytano: 433 razy
Walentynkowa odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”

„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” to hasło walentynkowej kampanii Durex będącej kontynuacją ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”. Marka niezmiennie namawia pary do rozmawiania o wzajemnych potrzebach i pragnieniach seksualnych oraz odkrywania idealnego dopasowania. Pretekstem do podjęcia intymnego dialogu są tym razem Walentynki. Specjalnie na tę okazję Durex przygotował grę dla par mającą pomóc niedoświadczonym zainicjować rozmowę o seksie. Kampania wystartowała 18 stycznia 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu oraz emisję spotu reklamowego w TV.

18.01.2021 | przeczytano: 710 razy
Startuje runda finałowa „Świeć się z EnergąZobacz fotorelację

Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25 stycznia.

15.01.2021 | przeczytano: 356 razy
1 2 3
Strona 1/59 (artykułów: 582)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764