Sephora od października rozpoczęła swój długofalowy, proekologiczny projekt GOOD FOR, za którym stoi zobowiązanie firmy do działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Na stronie internetowej i w perfumeriach tej sieci, pojawiły się specjalne oznaczenia „ekozaangażowanych” produktów. Klienci mogą też zwracać do recyklingu puste opakowania po kosmetykach zakupionych w Sephora, w puntach stacjonarnych sieci. Startowi programu towarzyszy pojawienie się digitalowego katalogu GOOD FOR, zaprojektowanego i wdrożonego przez agencję Imagine. Jest to kolejne wdrożenie nowej usługi z portfolio tej agencji, jaką jest eKatalog – produkt pomyślany z założenia jako proekologiczny.
26.10.2020 | przeczytano: 631 razyZmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service, a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
22.05.2019 | przeczytano: 710 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |