logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 82
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 849 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 802 razy
Kaszki nr 1 w kampanii Bobovita

BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°. W aktywnościach, których osią jest nowa reklama telewizyjna, marka podkreśla, że jej kaszki to nr 1 wśród mam*. Mamy wybierają kaszki BoboVita ze względu na zawartość kluczowych witamin i składników mineralnych, ważnych dla prawidłowego rozwoju, a dzieci uwielbiają je za pyszny smak. Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. W ramach kampanii marka daje ponadto możliwość wypróbowania swoich bestsellerów.

24.09.2018 | przeczytano: 233 razy
Noż, widelec i zdrowe jedzenie w kolejnej odsłonie kampanii Carrefour

Z nożem i widelcem macie moc, by jeść zdrowiej każdego dnia Carrefour przedstawia ACT 1 Zdrowa Półka pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.

18.09.2018 | przeczytano: 169 razy
Bebilon Profutura 2 – nowe opakowanie, nowa kampania

Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku. Działania o charakterze 360° obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.

17.09.2018 | przeczytano: 297 razy
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

13.09.2018 | przeczytano: 363 razy (komentarzy: 3)

W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon przyłapuje swojego Lokaja w niecodziennej sytuacji… Lokaj otoczony górą zabawek, z ogromnym zaangażowaniem steruje samochodzikiem na pilota. Nie odrywa się od zabawy nawet gdy do pokoju wchodzi Napoleon. I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w dzień dziecka. Nawet Lokaj.

15.05.2018 | przeczytano: 395 razy
Opinie mam w kampanii Bebiko 2

Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.

24.04.2018 | przeczytano: 455 razy
Forum IAB - Lista prelegentów i program ogłoszony
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej  konferencji branży marketingowej. 6 i 7 czerwca br. w warszawskich Złotych Tarasach 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji nie tylko w digitalu podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. 12.04.2018 | przeczytano: 532 razy
Urodziwa kampania Saatchi & Saatchi IS dla Carrefour
Na wiosnę genialny strateg Napoleon odkrywa swoje prawdziwe oblicze dowodząc, że teraz każdy może poczuć się pięknie. A jak każdy, to każdy. Prawdziwy mężczyzna również! Wystarczy, że skorzysta się z rabatu do 30% na certyfikowane i naturalne kosmetyki lub z rabatu minimum 20% na wszystkie pozostałe kosmetyki i produkty do pielęgnacji dla niej i dla niego, z katalogu Carrefour Uroda i Zdrowie. 01.03.2018 | przeczytano: 388 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 82)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764