logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 85
„Bio na zdrowie” - kampania Carrefour

Każdy ma dobrą radę, jak jeść lepiej, ale lepiej mieć rozwiązanie, czyli nowa kampania Carrefour wraz z konkretnym rozwiązaniem – szeroki wybór produktów z certyfikatem ekologicznym objętych gwarancją najniższej ceny.

03.06.2019 | przeczytano: 444 razy
Wiosenna kampania marki Danio

Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby... Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda jest gotowa do działania. Jak Danio poradzi sobie w walce z Głodami?

19.04.2019 | przeczytano: 901 razy

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

12.04.2019 | przeczytano: 643 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 1132 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 925 razy
Kaszki nr 1 w kampanii Bobovita

BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°. W aktywnościach, których osią jest nowa reklama telewizyjna, marka podkreśla, że jej kaszki to nr 1 wśród mam*. Mamy wybierają kaszki BoboVita ze względu na zawartość kluczowych witamin i składników mineralnych, ważnych dla prawidłowego rozwoju, a dzieci uwielbiają je za pyszny smak. Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. W ramach kampanii marka daje ponadto możliwość wypróbowania swoich bestsellerów.

24.09.2018 | przeczytano: 323 razy
Noż, widelec i zdrowe jedzenie w kolejnej odsłonie kampanii Carrefour

Z nożem i widelcem macie moc, by jeść zdrowiej każdego dnia Carrefour przedstawia ACT 1 Zdrowa Półka pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.

18.09.2018 | przeczytano: 224 razy
Bebilon Profutura 2 – nowe opakowanie, nowa kampania

Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku. Działania o charakterze 360° obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.

17.09.2018 | przeczytano: 377 razy
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

13.09.2018 | przeczytano: 448 razy (komentarzy: 3)

W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon przyłapuje swojego Lokaja w niecodziennej sytuacji… Lokaj otoczony górą zabawek, z ogromnym zaangażowaniem steruje samochodzikiem na pilota. Nie odrywa się od zabawy nawet gdy do pokoju wchodzi Napoleon. I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w dzień dziecka. Nawet Lokaj.

15.05.2018 | przeczytano: 428 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 85)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764