logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KERRIS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 77

Przed Dniem Matki agencja KERRIS wyłożyła powierzchnię kwiaciarni influencerki Ani Kwiaciary wodoodpornymi panelami AURUM od SWISS KRONO. Aktywacja uzupełniła kampanię "O podłogę się nie martw", która prezentuje zalety podłóg: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę.

01.06.2022 | przeczytano: 198 razy

Maciej Makowski awansował na pozycję Managing Partnera, Aneta Głowala na Head of Digital Marketing, a stanowisko Digital Account Team Leada objął Maciej Sitek. Wzmocnienie zespołu wspiera zmianę struktury KERRIS w ramach strategii  “Performance meets creativity”.

24.05.2022 | przeczytano: 240 razy

Agencja KERRIS zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny.

17.05.2022 | przeczytano: 202 razy
Kerris z rebrandingiem z okazji 10-lecia

Agencja KERRIS Group staje się KERRIS, przechodząc rebranding. Zmiany związane są z poszerzającym się portfolio usług oraz nową strategią biznesową wdrażaną przy okazji 10-lecia firmy. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Mateusz Machalski.

05.05.2022 | przeczytano: 374 razy

W kwietniu ruszyła nowa kampania digital podłóg SWISS KRONO, przygotowana przez KERRIS. Jest ona realizowana w kanałach takich jak Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja KERRIS.

28.04.2022 | przeczytano: 352 razy
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba z VMLY&R do Kerris

Agencja KERRIS wzmacnia kompetencje reklamowe tworząc dział kreacji - 1 kwietnia na jego czele stanęli Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dotychczasowi Associate Creative Directors w agencji VMLY&R. Nowo utworzona KERRIS krreacja łączyć będzie wysoką efektywność performance’u z przemyślaną, konsekwentną kreatywnością.

01.04.2022 | przeczytano: 314 razy

Agencje KERRIS Group oraz Novem zajmą się obsługą reklamową TAURON w internecie.  Podana w przetargu kwota na zakup mediów w internecie wynosi 10,07 mln zł.

09.03.2022 | przeczytano: 175 razy

Agencja KERRIS w porozumieniu z klientami, których obsługuje na rynkach CEE, podjęła decyzję o rezygnacji z zakupu reklam na rosyjskiej platformie Yandex.

01.03.2022 | przeczytano: 248 razy
Kerris Group ponownie dla Tauron Sprzedaż

Grupa KERRIS po raz drugi wygrała przetarg na prowadzenie kampanii online dla Tauron Sprzedaż.

08.11.2021 | przeczytano: 437 razy

KERRIS GROUP odpowiada za strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej, obejmującej OOH, digital, social media, influencer marketing oraz wybrane działania public relations dla loterii ESET.

15.09.2021 | przeczytano: 292 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 77)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764