logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KORE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition

Podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021 zaprezentowano globalny ranking najbardziej angażujących reklam na YouTube. Zestawienie wygrała minimalistyczna reklama Hyundaia z udziałem koreańskiego zespołu BTS, przygotowana z okazji Dnia Ziemi.

22.06.2021 | przeczytano: 328 razy

Grupa PMPG Polskie Media odnotowała 49,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów w 2019 roku. Bez uwzględniania wpływu odpisów, EBITDA osiągnęła poziom 1,1 mln zł, a zysk netto 0,5 mln zł. W roku 2019 Grupa skupiła się na rozwoju serwisów internetowych i usprawnianiu organizacji Grupy.

08.05.2020 | przeczytano: 283 razy
Dima Słupczyński wzmocnił kreatywnie Agencję Kore

1 października 2018 r. do Zespołu Agencji Reklamowej KORE dołączył Dima Słupczyński. Będzie kierował Działem Kreacji. 

02.10.2018 | przeczytano: 1268 razy

Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.

25.06.2018 | przeczytano: 760 razy
Design by Śliwka Nałęczowska: Konkurs na projekt gadżetów

Design by Śliwka Nałęczowska to ogólnopolski konkurs skierowany do projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Celem konkursu jest wspieranie i promowanie twórców, którzy pragną rozwinąć talent, zdobyć doświadczenie, poszerzyć horyzonty czy wzbogacić swoje portfolio.

02.03.2018 | przeczytano: 2748 razy
Nowa strona marki Ludwik od Kore

GRUPA INCO S.A. przedstawiła nową wersję strony internetowej marki Ludwik. Za projekt i wdrożenie witryny odpowiada Agencja KORE.

28.02.2017 | przeczytano: 438 razy
Aktywacja od Kore dla marki Velvet

Rozwiąż tajemnicę miękkości” to przygotowana przez markę Velvet i Agencję KORE akcja promocyjna skierowana do klientów sieci Intermarche.

03.01.2017 | przeczytano: 389 razy
Agencja Kore wspiera zimową akcję serwisową Yamahy

Trwa wielka zimowa akcja serwisowa Yamahy. Do końca lutego lider sprzedaży motocykli gwarantuje atrakcyjne rabaty na usługi i zakup oryginalnych części zamiennych. Obniżki są tym wyższe, im starszy jest przyprowadzony do serwisu skuter lub motocykl.

16.12.2016 | przeczytano: 441 razy

Do 30 października trwa jesienna kampania promocyjna Yamahy. W tym czasie każdy, kto zakupi nowy model skutera Yamaha D’elight otrzyma kartę podarunkową o wartości 500 zł do sklepu internetowego Zalando.pl. Koncepcję i kreację promocji opracowała Agencja reklamowa KORE.

12.10.2016 | przeczytano: 353 razy

PKP Intercity świętuje 15-lecie istnienia. Z tej okazji przewoźnik przygotował dla pasażerów wiele atrakcji w ramach akcji „Poczuj pociąg do nagród”. Za prace programistyczne oraz za przygotowanie kampanii GDN odpowiada Agencja reklamowa KORE.

07.10.2016 | przeczytano: 542 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764