logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KPP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 71
Antalis finalizuje przejęcie Grupy Integart

Po uzyskaniu zgody polskich organów antymonopolowych UOKiK,  grupa Antalis sfinalizowała akwizycję Grupy Integart w Polsce, Czechach i na Słowacji, o której początkowo informowano w kwietniu. Dzięki temu nowemu przejęciu Antalis będzie mógł rozszerzyć swoją obecność na szybko rozwijającym się rynku komunikacji wizualnej.

10.07.2023 | przeczytano: 806 razy (komentarzy: 1)
Zmiany w asortymencie papierów ozdobnych i papierów premium

W związku z rozwojem portfolio produktów należących do Antalis z przyjemnością informujemy o wznowieniu produkcji kluczowych marek, które zostały pozyskane od światowej sławy producenta Arjowiggins Scotland Limited.

16.12.2022 | przeczytano: 437 razy
Rozwój portfolio papierów ozdobnych Antalis

Firma Antalis z przyjemnością ogłasza, że nabyła portfolio legendarnych marek takich jak Conqueror, Curious Collection, Keaykolour, Pop’Set i Rives od swojego historycznego dostawcy Arjowiggins Scotland Limited, który przeszedł w proces likwidacji we wrześniu tego roku.

10.11.2022 | przeczytano: 432 razy
Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations

16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami.

24.09.2021 | przeczytano: 972 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Kongres Profesjonalistów PR m.in. o digital PR, hejcie i zarządzaniu kryzysowym

Digital PR, hejt, zarządzanie kryzysem w sieci to przewodnie tematy, które omawiają specjaliści PR i komunikacji podczas rozpoczętego w czwartek XXI Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie. W drugim dniu kongresu PAP zaprezentuje wnioski ze swojego najnowszego badania „Postrzeganie konferencji prasowych przez dziennikarzy”.

17.09.2021 | przeczytano: 779 razy
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations - ostatnie odliczanie do inauguracji

Offline nie umiera, 5G i komunikowanie rzeczy trudnych, czy hejt jako zjawisko powszechne – to tylko kilka z tematów, które zostaną poruszone podczas XXI edycji Kongresu Public Relations. Największe wydarzenie branży, w którym weźmie udział około 200 specjalistów i ekspertów rozpocznie się już za 7 dni. Będziemy dyskutowali o aktualnych trendach, potrzebach oraz wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć przedstawiciele branży.

10.09.2021 | przeczytano: 596 razy
Kongres Profesjonalistów PR już we wrześniu – zapisy wciąż trwają

Badania agencji Exacto z 2020 roku poświęcone między innymi problemowi zmian, jakie dokonują się w branży public relations wykazały, że zapotrzebowanie na usługi digital PR dynamicznie wzrasta. Eksperci wskazywali, że digital PR i zarządzanie kryzysowe to dwa kluczowe obszary, którymi interesują się obecnie ich klienci. Dlatego właśnie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się już 16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol będzie w stopniu istotnym poświęcony tej problematyce.

19.08.2021 | przeczytano: 737 razy
Prelegenci i program XXI Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Kongres PR to dla jego uczestników nie tylko możliwość rozwoju, wysłuchania ciekawych prelekcji czy poszerzenia wiedzy. To także okazja do nawiązania kontaktów z osobami z różnych branż oraz wymiany cennych doświadczeń zawodowych. Zapisy na tegoroczną edycję wydarzenia wciąż trwają.

21.06.2021 | przeczytano: 782 razy
Ruszyła rejestracja na XXI Kongres Public Relations

Digital PR, hejt oraz kryzysy w sieci tematem przewodnim tegorocznej edycji.

11.03.2021 | przeczytano: 814 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR

Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. Pomysł na podsumowanie debaty przez jej uczestników wziął się stąd, że nietrudno było zauważyć poruszenie, jakie debata wywołała podczas samego Kongresu, jak i w komentarzach na jej temat w mediach społecznościowych osób i organizacji związanych z polskim PR. Temat debaty nie tylko się nie zestarzał, ale wręcz jest coraz bardziej na czasie.

26.10.2020 | przeczytano: 1001 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 71)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764