logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KPRM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Filmowcy domagają się ustawowych tantiem z internetu

W środę, 7 czerwca 2023 roku mijają dwa lata, odkąd upłynął termin wdrożenia unijnej dyrektywy ws. prawa autorskiego. Mimo tego opóźnienia, projekt ustawy, który miałby zapewnić filmowcom m.in. długo oczekiwane tantiemy z internetu, wciąż nie doczekał się nawet prezentacji w Sejmie - skarżą się przedstawiciele organizacji zrzeszających twórców filmowych w Polsce.

12.06.2023 | przeczytano: 455 razy
IMOK Future of Skills #7: AI w marketingu i biznesie

Sztuczna inteligencja wpływa coraz silniej na nasze życie zawodowe. Liderzy, przedsiębiorcy oraz pracownicy powinni już teraz bliżej przyjrzeć się narzędziom wykorzystującym AI, aby poprawić produktywność, lepiej skalować efektywność oraz upraszczać procesy. Na najbliższym spotkaniu IMOK Future of Skills, wraz z najlepszymi ekspertami z branży, dowiemy się, czym powinien wyróżniać się specjalista zajmujący się sztuczną inteligencją. Wydarzenie z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji odbędzie się 6 czerwca o godzinie 19:00 online.

29.05.2023 | przeczytano: 1101 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

Gubernator Montany wprowadził pierwszy na świecie ustawowy zakaz zabraniający działania aplikacji TikTok na terenie stanu USA. To efekt rosnącej krytyki i obaw władz stanowych i rządu federalnego USA o wykorzystanie aplikacji przez Chiny do dezinformacji i szpiegowania. W Polsce pomimo zaleceń Rady ds. Cyfryzacji przy Kancelarii Premiera o usunięciu aplikacji z telefonów administracji publicznej, rząd nie wprowadza zakazu.

22.05.2023 | przeczytano: 348 razy
KIM: rośnie gotowość na zmianę standardu nadawania naziemnej telewizji NTC

Już 56% gospodarstw domowych korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) posiada odpowiedni sprzęt do odbioru sygnału w standardzie DVBT2/HEVC – wynika z pomiarów przeprowadzonych przez Krajowy Instytut Mediów na przełomie miesięcy listopad-grudzień 2021. To oznacza wzrost o 6 pkt proc. względem danych z października ubiegłego roku. Jednocześnie realizowane przez KIM badania wskazują, że nie zwiększa się świadomość nadchodzącej zmiany standardu, na co odpowiedzią ma być nowa kampania informacyjna.

10.02.2022 | przeczytano: 592 razy

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony Branży Targowej. Zaznacza on, że rząd całkowicie pominął branżę targową w ostatniej tarczy rządowej 10.0 i wprowadził dyskryminujący ją sposób rozliczenia tarczy PFR 2.0 dla średnich i małych firm, gdzie prognozowane zwroty środków sięgają u nich średnio 50 % wartości pomocy. Zwraca też uwagę, na lekceważenie targowych przedsiębiorców przez resort Rozwoju i Technologii w rozmowach on-line w 2021 roku w sytuacji, gdy funkcjonowanie imprez targowych odbywa się obecnie w coraz bardziej ograniczonym wymiarze, przy braku możliwości obsługi polskich wystawców za granicą.

25.01.2022 | przeczytano: 1899 razy

31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)

14.01.2022 | przeczytano: 426 razy
Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021

Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan za swój wulgarny wpis na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2021/2022 przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród szerokiego kręgu managerów i dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji.

21.12.2021 | przeczytano: 1446 razy
Odsłona nowego spotu kampanii #Ktotyjesteś

Od dzisiaj można obejrzeć drugi spot 3. edycji kampanii #KtoTyJesteś. Premiera kolejnego filmu promocyjnego to kontynuacja działań zachęcających do nauki języka polskiego i promujących dwujęzyczność wśród Polonii i Polaków mieszkających za granicą. Tegoroczna akcja skierowana jest do naszych rodaków z Litwy, Łotwy, Ukrainy, Mołdawii, Estonii, Rosji i Czech. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie”.

09.11.2021 | przeczytano: 294 razy
3. edycja kampanii #Ktotyjesteś „Język polski otwiera”

Dlaczego warto uczyć się i pielęgnować znajomość języka polskiego? Jakie możliwości przed młodymi ludźmi otwiera dwujęzyczność? To tematy przewodnie 3. edycji kampanii społecznej #KtoTyJesteś. W tym roku działania będą adresowane przede wszystkim do mniejszości polskiej na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Mołdawii, Estonii, Rosji oraz w Czechach. Organizatorem akcji jest Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie”.

18.10.2021 | przeczytano: 438 razy
Euvic Media pracuje dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Euvic Media wygrała przetarg na przygotowanie kampanii społeczno-informacyjnej dla Skarbu Państwa - Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM).

14.10.2021 | przeczytano: 625 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764