logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KROSNO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Marka szkła Krosno celebruje 100-lecie grafiką na samolocie LOT-u

Od teraz przez 2 najbliższe lata samolot Polskich Linii Lotniczych LOT, Boeing 737 MAX 8 SP-LVK będzie realizował rejsy w jubileuszowych barwach KROSNO. Złoto-czarna grafika z logo została przygotowana z okazji 100-lecia jednego z najbardziej rozpoznawalnych producentów szkła użytkowego w Polsce i światowej wizytówki polskiego rzemiosła.

12.07.2023 | przeczytano: 1540 razy (komentarzy: 29)
Krosno ogłasza zwycięzców konkursu Krosno Young D’singers

Krosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznało nagrody trzem finalistom. 9 kwietnia w Mediolanie, w trakcie otwarcia wystawy KROSNO „Sacred Geometry”, wyróżnienia otrzymali młodzi i zdolni europejscy projektanci, którzy w ramach zadania konkursowego stworzyli szklane kolekcje inspirowane „Spotkaniami przy stole”.

06.05.2019 | przeczytano: 603 razy
Pierwsza edycja konkursu Krosno Young D'signers

W tym roku marka Krosno po raz pierwszy startuje z konkursem KROSNO YOUNG D’SIGNERS skierowanym do studentów i absolwentów uczelni wyższych o kierunkach artystycznych oraz technicznych. Celem konkursu jest wyrażenie swoich artystycznych aspiracji w najbardziej ikonicznej kategorii szkła użytkowego pod marką Krosno. Ponadto, przygotowanie projektu dla Krosno Glass może okazać się dla młodego projektanta biletem wstępu do świata wielkiego designu. Laureaci zwycięskich projektów KROSNO YOUNG D’SIGNERS zostaną zaproszeni na targi Salone del Mobile Milano.

21.01.2019 | przeczytano: 885 razy
Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualnaZobacz fotorelację

Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.

21.02.2018 | przeczytano: 2898 razy (komentarzy: 23)
Nowa identyfikacja wizualna marki Krosno

Początek roku Krosno Glass otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.

16.02.2018 | przeczytano: 657 razy
S4 dba o swoich klientów

Dział Client Service S4 został ponownie wzmocniony, w związku z nowymi pozyskanymi przez Agencję klientami. Do krakowskiego teamu prowadzonego przez Agnieszkę Cachro - group account managera dołączyła Paulina Kuśmierczyk.

13.11.2006 | przeczytano: 1011 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764