logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KROSS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Kolejne awanse i zmiany w Feeders Agency

Kolejny awans w Feeders Agency, jednej z wiodących agencji kreatywnych w Polsce. Na stanowisko Managing Directora awansuje Daria Polarczyk. która do tej pory pełniła funkcję Client Service Director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej Head of Operations w agencji Labcon (Group One).

14.02.2024 | Personalia | przeczytano: 771 razy
Rusza nowa kampania Kross promująca rowery elektryczne

W piątek 19 maja rusza nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki KROSS, w której polski producent prezentuje rowery elektryczne dostępne dla wszystkich dzięki atrakcyjnemu finansowaniu. Zakupy rowerów dostępne będą z odroczonym terminem płatności. W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, przygotowano także kreacje do działań w Internecie. Rowery elektryczne to obecnie najszybciej rosnący segment jednośladów. Badania pokazują, że 1/3 ankietowanych Polaków planuje kupić w tym roku rower, natomiast wśród klientów zainteresowanych rowerami ze wspomaganiem elektrycznym, co trzecia osoba deklaruje wybór marki KROSS. Oferta handlowa KROSS oraz szerokozasięgowa kampania to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów, a także kontynuacja działań wizerunkowych prowadzonych pod hasłem: KROSS. NIC NIE MUSISZ, WSZYSTKO MOŻESZ.

18.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1055 razy
Kross: sezon rowerowy z nową odsłoną kampanii „Nic nie musisz. Wszystko możesz”

W marcu rusza nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. W dobie inflacji oraz wysokich cen paliw, to właśnie rower ma szansę stać się głównym środkiem transportu podczas codziennych dojazdów oraz świetnym sposobem na weekendowe i wakacyjne wyjazdy. Kreacje przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Po raz kolejny KROSS dużą uwagę w komunikacji poświęca innowacyjnej kategorii EBIKE.

09.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 745 razy
Katalog targowy Festiwal Marketingu w nowym numerze OOH magazine

W najnowszym numerze OOH magazine:

  • Wywiady: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco
  • Jubileuszowe rozmowy (TEXET, Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka, Happy Gifts Europe, Druk Poznań, Astat, Trodat)
  • Sektory branżowe: Marketing, Event&Mice, Gifts, Trade Marketing, Marketing Online, Nowość! Poligrafia.

08.09.2022 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 1126 razy
Persil promuje biodegradowalne produkty w digitalowej kampanii

Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie aż 92% biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing), a w konkursie dla konsumentów marka oferuje atrakcyjne nagrody. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 roku.

25.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 903 razy

Ruszył konkurs „Rowerowa Wiosna z Radiem ZET”, wspierany przez KROSS. Polski producent rowerów oraz Radio ZET zachęcają do aktywnego trybu życia i wspólnego, rodzinnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. W ramach zabawy prezentowanej na antenie radia, słuchacze wygrywają rowery i akcesoria KROSS.

25.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 467 razy
Kross wybrał Mediahub

Dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup), wygrał przetarg na na obsługę mediową marki rowerowej Kross (Kross S.A.) na rynku polskim i czeskim.

04.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 650 razy
Startuje największa kampania wizerunkowa w historii polskiego producenta rowerów Kross

W piątek 1 kwietnia rusza największa w historii KROSS, międzynarodowa kampania wizerunkowa polskiego producenta rowerów. Hasłem „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” marka chce zmotywować do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. KROSS mówi o naturalnej potrzebie wolności, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach. Nowa kampania wizerunkowa KROSS to spoty telewizyjne i radiowe oraz kreacje prezentowane w Internecie i na ekranach kin. Kampania rozpocznie się w kwietniu a jej przekazy trafią do odbiorców w Polsce, Czechach i na Słowacji.

31.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 1296 razy (komentarzy: 25)
Akcja Czas na Rower kolejnym wspólnym projektem agencji Labcon i marki Kross

Najnowsza wiosenna kampania “Czas na rower!” marki KROSS z Mają Włoszczowską i Kubą Wesołowskim w roli ambasadorów została przygotowana we współpracy z agencją digitalową Labcon. Po jej stronie było wsparcie koncepcyjne komunikacji i przygotowanie kreacji na kanały online. To kolejna współpraca od końca 2019 roku, gdy agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki.

28.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 626 razy
Agencja Bloomnet obsługuje sportową markę Xplova

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki Xplova. Azjatycka firma należąca do grupy Acer, specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu dla kolarzy.

16.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 641 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764