logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KRRiT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 217
Witold Kołodziejski: Wyzwania przed nową KRRiT będą olbrzymie

– To była bardzo burzliwa kadencja. Bardzo wiele się działo i właściwie każdego roku były jakieś duże projekty, ale też duże zawirowania – ocenia Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Jej sześcioletnia kadencja w aktualnym składzie zakończyła się w tym tygodniu, a wybór nowych członków i powołanie nowego składu jest spodziewane jeszcze w tym miesiącu. – Wyzwania przed nową KRRiT będą olbrzymie – mówi Witold Kołodziejski, wymieniając wśród nich m.in. implementację dwóch unijnych rozporządzeń dotyczących rynku cyfrowego oraz kwestię ewentualnego wyłączenia radia analogowego w paśmie FM i przejście na nadawanie DAB+.

19.09.2022 | przeczytano: 213 razy

Samoregulacje są sprawdzonym narzędziem, które najlepiej odpowiada na potrzeby rynku - to jeden z najważniejszych wniosków konferencji prasowej „Skuteczna ochrona dzieci w serwisach VOD. Nowelizacja Kodeksu Dobrych Praktyk”, zorganizowanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji we współpracy z IAB Polska.

16.09.2022 | przeczytano: 156 razy

Pan Witold Kołodziejski Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

15.09.2022 | przeczytano: 154 razy

Izba powołała prof. Tadeusza Kowalskiego do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji; jego kandydaturę poparło 56 senatorów, 40 było przeciw, a 3 osoby wstrzymały się od głosu.

05.08.2022 | przeczytano: 411 razy
Nowi partnerzy Video Brothers

Grupa Filmowa Darwin, Astrofaza, Wini, Trollsky, Baniak Baniaka - dołączają do Video Brothers. Do certyfikowanej sieci YouTube po przerwie powraca również Katarzyna Bosacka, przez chwilę zawiązana z TVN, oraz debiutuje Patryk Piątek, kojarzony z Terewizją. Firma porządkuje zasoby oraz finansuje z własnych rezerw opracowanie napisów na kanałach twórców pod kątem wymogów stawianych przez KRRiT.

21.07.2022 | przeczytano: 372 razy
Netflix dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk

Netflix, jako pierwszy globalny serwis VOD, został sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk dotyczącego szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie. Kodeks, zainicjowany i stworzony przez IAB Polska, jest programem samoregulacji rynkowej, który ma na celu promowanie zaufanych źródeł rozrywki dla użytkowników. Netflix od początku swojej obecności na polskim rynku posiada funkcje ochrony rodzicielskiej, a obecnie oferuje szeroki wachlarz łatwych w użyciu narzędzi, które pozwalają widzom w pełni dostosować ustawienia dowolnego profilu. 

19.07.2022 | przeczytano: 306 razy

27 czerwca br. zakończy się proces zmiany częstotliwości i standardu nadawania naziemnych stacji telewizyjnych – z DVB-T na DVB-T2. W wyniku decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji inaczej potraktowano telewizje prywatne, a inaczej telewizję publiczną, która w przeciwieństwie do nadawców komercyjnych nie musi przechodzić na nowy standard nadawania DVB-T2.

01.07.2022 | przeczytano: 151 razy
Twórcy zarabiający na Youtubie czy Tiktoku muszą pamiętać o wpisie do rejestru KRRiT

Wszyscy twórcy treści na platformach takich jak YouTube, TikTok czy Instagram, którzy na tej działalności zarabiają, mają obowiązek zgłoszenia się do wykazu dostawców audiowizualnych usług medialnych, prowadzonego przez KRRiT. To efekt nowelizacji ustawy o  radiofonii i telewizji, która weszła w życie w listopadzie ub.r. Z wpisem do rejestru wiąże się szereg obowiązków, a za niedopełnienie tego wymogu grożą dotkliwe kary finansowe. Obowiązek obejmuje autorów tworzących treści hobbystycznie czy początkujących twórców, którzy na publikowaniu swoich treści zarabiają nie więcej niż 1505 zł brutto, czyli 50 proc. kwoty minimalnego wynagrodzenia.

20.06.2022 | przeczytano: 477 razy (komentarzy: 20)
„Rynek Influencerów w Polsce – 2022”

Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii, a marketerzy planują w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku aż o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok - to tylko część wniosków płynących z raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez REACHaBLOGGER.

20.06.2022 | przeczytano: 462 razy

Krajowy Instytut Mediów opublikował na swojej stronie kim.gov.pl kolejne wyniki trackingu treści audio. Dane obejmują wskaźnik słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania wiodących stacji radiowych ogólnopolskich i regionalnych. Przedstawione są także ogólne charakterystyki dotyczące słuchania radia, jak pory i miejsce słuchania czy wykorzystywane do odbioru radia urządzenia.

17.05.2022 | przeczytano: 230 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 217)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764