logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KTR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 278
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 kwietnia 2021 roku, wybrano nowy skład Zarządu.

23.04.2021 | przeczytano: 354 razy
Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej i nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz piwo Namysłów (digital i ATL).  Do Michała raportuje obecnie zespół doświadczonych managerów, którzy dołączyli do Plej w wyniku zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak i zmian w strukturze wewnętrznej działu Client Service. W kompleksowej obsłudze klientów na co dzień wspierają ich plejowe teamy influence marketingu, social media, strategii i kreacji.  

22.04.2021 | przeczytano: 159 razy
Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko Dyrektora Kreatywnego nie było obsadzone. Magdalena Marek i Mikołaj Pawlak, którzy przez ostanie 8 miesięcy sprawowali piecze nad działem kreacji, pozostaną w rolach Associate Creative Directors i będą wspierać Rysia w rozwoju agencji.

12.04.2021 | przeczytano: 168 razy
Barbara Pasterczyk z ING nominowana do tytułu AD Marketer Roku

Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim została nominowana do tytułu AD Marketer Roku w IX edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.

26.03.2021 | przeczytano: 323 razy
Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021

Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.

15.03.2021 | przeczytano: 328 razy
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”

TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.

25.02.2021 | przeczytano: 486 razy
Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + Jung v Matt

Pablo Dominguez Agregan, zdobywca pięciu Lwów Cannes Lions, a także 80 innych nagród i wyróżnień w międzynarodowych czy krajowych konkursach, wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem m.in. w USA i Holandii - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

14.01.2021 | przeczytano: 414 razy
Jacek Celiński na czele Havas E-Commerce

W styczniu rozpoczyna oficjalnie działalność agencja Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński. Będzie zarządzał zespołem fachowców odpowiedzialnych za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu.

08.01.2021 | przeczytano: 370 razy
Podsumowanie tegorocznych nagród w grupie Dentsu

Mimo utrudnień związanych z pandemią, grupa dentsu zgromadziła w tym roku rekordowo dużo, bo blisko 40 nagród i wyróżnień.

29.12.2020 | przeczytano: 387 razy
Aleksandra Matuszewska i Anna Ciepłucha wzmacniają Grupę Komunikacja Plus

Aleksandra Matuszewska obejmie nowopowstałe stanowisko Group Account Director w GK+, a Anna Ciepłucha wesprze team digitalowy jako Online Campaign Manager w Proomni, spółce należącej do Grupy.

21.12.2020 | przeczytano: 414 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 278)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764