logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalicińscy.com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
Weronika Sołtysiak na stanowisku Creative Strategist w Gong

Agencja kreatywna GONG (Group One) wzmacnia kompetencje strategiczne. Do zespołu dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Creative Strategist. Zakres jej obowiązków obejmuje planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz projekty nowo-biznesowe.

01.09.2022 | przeczytano: 1060 razy
Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp

Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.

10.08.2020 | przeczytano: 1696 razy
Madogz otwiera dział Personal Branding

Nowym działem MADOGZ pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko - Account Director. Do grona klientów agencji dołączyła Agnieszka Winnicka, znana z programu „Ach, ten ślub” emitowanego w TVN Style.

30.06.2020 | przeczytano: 1472 razy
Isobar Polska wyodrębnia dział Business Developmentu

Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.

20.05.2019 | przeczytano: 609 razy
Krzysztof Bogdalik w Red8 Advertising

Zespół Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) poszerza skład o kolejnego Senior Strategic Plannera, Krzysztofa Bogdalika.

05.09.2018 | przeczytano: 520 razy

W lipcu 2018 roku do naszej agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.

09.08.2018 | przeczytano: 764 razy
Eservice z pierwszą telewizyjną kampanią reklamową

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa promująca portal www.bezgotowki.pl. Jej celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści. Przygotowane zostały cztery spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Inicjatorem  kampanii jest największy polski agent rozliczeniowy – eService Sp. z o.o., który jako pierwsza firma w branży zdecydował się na tak szeroką akcję reklamową w mediach elektronicznych.

03.07.2018 | przeczytano: 903 razy
„Wybierz własny kierunek” - kampania wprowadzająca Mitsubishi Eclipse Cross na rynek

Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek zupełnie nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Działania reklamowe mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowy model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.

20.04.2018 | przeczytano: 779 razy
Złote Spinacze 2017: Mamy komplet wyników!

Kolejny po Mixx Awards i Kreaturze branżowy konkurs rozstrzygnięty! Poznaliśmy zwycięzców XV edycji Złotych Spinaczy - konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32  kategoriach konkursowych.

07.12.2017 | przeczytano: 2086 razy
IAB Mixx Awards 2017: Komplet wyników

Już po raz jedenasty zostały wręczone nagrody w MIXX Awards – konkursie na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem internetu. 30 listopada br. podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska w warszawskim Multikinie Złote Tarasy laureaci odebrali statuetki w 15 kategoriach. Podczas wieczoru zostały także przyznane nagrody za dokonania.

02.12.2017 | przeczytano: 1522 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764