logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 146

21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.

21.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 91 razy
Danio stawia na AI we współpracy z influencerami

Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna właśnie innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć angażujące i wizualnie atrakcyjne treści. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu kampanii.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 249 razy
Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2

Mikołaj Stefański przechodzi z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).

10.06.2024 | Personalia | przeczytano: 192 razy
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2

Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.

28.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 246 razy
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24

Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 378 razy
Ewa Senk dołącza do zespołu Altavia Kamikaze + K2

Do działu Business Development agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Ewa Senk, obejmując stanowisko Business Development Specialist.

13.05.2024 | Personalia | przeczytano: 291 razy
Nice To Fit You klientem Altavia Kamikaze + K2

Do grona klientów agencji Altavia Kamikaze + K2 dołącza marka Nice To Fit You. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie i prowadzenie kanału Nice To Fit You na TikToku.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 236 razy
Altavia Kamikaze + K2 wzmacnia kreację

Do zespo ł u kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 do łą czy ł y dwie nowe osoby - Magdalena Kubiak i Sonia Dudek – obie na stanowiskach Junior Art Director.

11.04.2024 | Personalia | przeczytano: 356 razy
Seat i Cupra z Altavia Kamikaze + K2

Agencja Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise) po roku współpracy kontynuuje obsługę dwóch marek z Grupy Volkswagen Polska: SEAT oraz CUPRA w obszarze optymalizacji DIGITAL CUSTOMER JOURNEY.

09.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 298 razy
Rusza XIII edycja Łódź Jungle Web

Które trendy w marketingu trzeba znać i śledzić? Jak w 2024 r. budować w social media efektywne kampanie marketingowe? Czy marketing (nadal) potrzebuje PR i dlaczego? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbywającej się w dniach 16-17 kwietnia. Dlaczego nie wolno przegapić wydarzenia? –  Łódź Jungle Web to konferencja tworzona przez praktyków  –  ekspertów ze świata marketingu, pracujących na co dzień z największymi markami na rynku, dla przyszłych praktyków  –  tych wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą  – przekonują organizatorzy. Wśród prelegentów – Michał Sadowski, założyciel Brand24.

05.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 621 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 146)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764