logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60
Kamikaze utrzymało obsługę marki Junior-angin w social mediach

Klosterfrau Healthcare zdecydował się na przedłużenie na cały 2019 r. współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki junior-angin w kanałach Social Media. Kamikaze obsługuje junior-angin od wiosny 2018 r. Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem mediów w YouTube i Facebooku.

13.03.2019 | przeczytano: 145 razy
Katarzyna Kosińska-Rysz i Katarzyna Barczuk przechodzą do Kamikaze

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby, na stanowiska managerskie. Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.

06.02.2019 | przeczytano: 304 razy
Kamikaze opracowała projekt kalendarza dla WOŚP

Agencja Kamikaze, która chętnie wspiera działania charytatywne, w tym roku we współpracy z fotografem Jakubem Woźniakiem opracowała projekt limitowanej edycji kalendarza na 2019 rok. Sprzedaż aukcyjna kalendarza zasili tegoroczne konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kalendarz powstaje od 10 lat, z inicjatywy Jakuba Woźniaka. Pojawiają się w nim znane osoby, które na zaproszenie fotografa udostępniają swój wizerunek do zdjęć. Wszyscy partnerzy biorący udział w tym projekcie współpracują pro bono.

08.01.2019 | przeczytano: 180 razy

Kamikaze wygrała zorganizowany przez Yves Rocher Polska przetarg na obsługę marki Yves Rocher w mediach społecznościowych.

06.12.2018 | przeczytano: 202 razy
Ewa Przyborowska awansuje na Account Director agencji Kamikaze

Ewa Przyborowska, Senior Account Manager w agencji Kamikaze, awansowała na stanowisko Account Director. Staje na czele zespołu dedykowanego kluczowym klientom agencji, takim jak Orange czy Carlsberg Polska.

26.11.2018 | przeczytano: 176 razy
IAB Howto: Do Content Marketing Like a King 2

Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo „Do Content  Marketing Like a King 2”. Najlepsze praktyki i rekomendacje zostaną zaprezentowane już 2 października br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.cm wyd

07.09.2018 | przeczytano: 321 razy
Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska dołączają  do Kamikaze

Dział Client Service agencji Kamikaze wzmocniły 3 nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczynają: Anna Plocek, jako Senior Account Executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach Account Executive

13.08.2018 | przeczytano: 363 razy
Ruszyła kampania Rimmel Match Perfection

Rimmel startuje z kampanią dla bestsellerowych podkładów marki z linii Match Perfection pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce”.

10.08.2018 | przeczytano: 595 razy
Kamikaze uruchamia zespół Business Development

Agencja Kamikaze tworzy w swoich strukturach nowy dział - Business Development - którego trzon stanowić będzie team: Zofia Mozga i Tomasz Kufera. Zespół będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji, koncentrując się na miksie technologii z marketingiem, podejścia data-driven z kreatywnością.

03.07.2018 | przeczytano: 236 razy
Carlsberg: Piłkarska edycja opakowań

Marka Carlsberg przygotowała specjalną ofertę dla miłośników piłki nożnej. Do sklepów trafiła piłkarska edycja puszek i butelek.

11.05.2018 | przeczytano: 1295 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764