logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Stoch: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Superbet i superprzewaga na skoczniach

Już w najbliższą sobotę rozpoczyna się kolejna edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich. Na mroźnej Rukatunturi położonej pod Kuusamo Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła i spółka rozpoczną pierwszy sezon w historii, w którym najlepsi skoczkowie świata odwiedzą aż trzy polskie skocznie: do tradycyjnych w kalendarzu Zakopanego i Wisły dołączy Szczyrk. Poza sportowymi emocjami, dzięki marce Superbet, oficjalnemu bukmacherowi PZN, na kibiców czekają liczne atrakcje.

23.11.2023 | przeczytano: 459 razy
Święto skoków i biegów narciarskich w TVN Warner Bros. Discovery

Przed nami dwa największe wydarzenia w Pucharze Świata w skokach i biegach narciarskich – Turniej Czterech Skoczni i Tour de Ski. Oba prestiżowe cykle pokażą na żywo tylko platformy i kanały TVN Warner Bros. Discovery.

30.12.2022 | przeczytano: 408 razy

Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, będących użytkownikami Żappki, do udziału w loterii, w ramach której mogą oni wygrać bilety na kultową już trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na Bifor”, czyli nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w wyjątkowej cenie 10 zł za zestaw.

24.06.2022 | przeczytano: 527 razy (komentarzy: 1)

W miniony weekend ponownie miliony widzów śledziły transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN Grupa Discovery. Podczas rozgrywanych w sobotę i niedzielę konkurów indywidualnych w Klingenthal relacje na żywo w TVN i Eurosporcie 1 zgromadziły średnio niemal 3,5 mln kibiców, a oba kanały były najchętniej oglądanymi w tym czasie stacjami w Polsce.

17.12.2021 | przeczytano: 507 razy

W miniony weekend w Niżnym Tagile odbyła się inauguracja sezonu 2021/22 Pucharu Świata w skokach narciarskich. Oba konkursy transmitowane były przez TVN, Eurosport 1 i Player, a piątkowe kwalifikacje dodatkowo w Eurosporcie 1. W trakcie sobotnich i niedzielnych zawodów TVN był zdecydowanym liderem oglądalności w Polsce, osiągając podczas pierwszego konkursu wynik lepszy niż trzej główni konkurenci łącznie.

26.11.2021 | przeczytano: 580 razy
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki

Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

30.04.2021 | przeczytano: 857 razy
Skoczkowie narciarscy w reklamie „Wskocz po słodkości Milka”

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci.

29.12.2020 | przeczytano: 4219 razy
Atlas i Kamil Stoch – współpraca przedłużona na kolejne dwa sezony

ATLAS, wiodący producent chemii budowlanej, przez kolejne dwa sezony wspierać będzie najlepszego polskiego skoczka narciarskiego. Kamil Stoch, czterokrotny medalista olimpijski, zdobywca dwóch Kryształowych Kul i zwycięzca dwóch Turniejów Czterech Skoczni wraz z ogłoszeniem decyzji o dalszej współpracy z łódzką firmą zaprezentował kask, w którym skakać będzie w rozpoczynającym się sezonie.

20.11.2020 | przeczytano: 715 razy
Kamil Stoch zaprasza do Klubu Kumpli

Rozpoczęła się 6. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, której celem jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. Jej ambasadorem został Kamil Stoch.

17.11.2020 | przeczytano: 773 razy
Kamil Stochel nowym dyrektorem Veneo Performance

Kamil Stochel został nowym dyrektorem Veneo Performance - dywizji performance agencji digitalowej Veneo. Wcześniej kilka lat związany był z Semahead.

13.08.2020 | przeczytano: 1144 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764