logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał Sportowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym

Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym, polskim medium sportowym na YouTube, na cały 2022 rok. To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.

25.01.2022 | przeczytano: 334 razy
Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.

21.01.2022 | przeczytano: 485 razy

Właściciele agencji marketingu sportowego – Arskom Sport Brokers oraz Ganador – zdecydowali o fuzji swoich spółek. W 2022 roku połączony zespół będzie działać pod główną marką Arskom.

09.12.2021 | przeczytano: 378 razy
Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?

Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych, którzy tworzą filmu Shorts.

01.12.2021 | przeczytano: 505 razy
Kanał Sportowy buduje własną platformę razem z Redge Media

Kanał Sportowy w styczniu zaprosi widzów na własną platformę. Czołowy kanał na polskim YouTubie nawiązał w tym celu współpracę z Redge Media. Inwestycja we własny sposób dostarczania treści wideo z dodatkowymi unikalnymi funkcjami pozwoli rozwinąć dotychczasową działalność opartą na YouTubie. Fani programów tworzonych przez Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego będą mogli je oglądać docelowo w wersji webowej, aplikacjach mobilnych oraz Smart TV.

04.11.2021 | przeczytano: 329 razy
Youtube Brandcast: Czy Youtube oferuje treści, jakich nie ma nigdzie indziej?

Grand Prix pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards dla kampanii Random platformy Storytel

28.10.2021 | przeczytano: 550 razy

Takiej współpracy nikt w mediach nie mógł się spodziewać. Małgorzata Domagalik, uznana dziennikarka telewizyjna, prasowa, autorka książek, wieloletnia redaktor naczelna miesięcznika „Pani”, laureatka Wiktora dla największej osobowości telewizyjnej, poprowadzi autorski program w Kanale Sportowym na YouTube, „Niech gadają”. Jego bohaterami są sportowcy, jak i ludzie, dla których sport to pozazawodowa pasja. – Nie ukrywam, że z panią Małgorzatą w przeszłości nie raz się spieraliśmy, ale nie mam wątpliwości, że mało kto umie w taki sposób prowadzić wywiady – podkreśla Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego.

27.08.2021 | przeczytano: 250 razy

Tyskie Kompanii Piwowarskiej startuje z kampanią wspierającą sprzedaż w ramach Euro 2020, która rozpocznie się w czerwcu. Marka będzie promowana dzięki szerokiej kampanii w telewizji i internecie, współpracy z popularnym na YouTube Kanałem Sportowym oraz podnoszącym widoczność materiałom POSM. Wśród planowanych działań jest także aktywacja z kultowymi flagami. Kampanii na Euro przyświeca hasło „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na TY”.

23.04.2021 | przeczytano: 447 razy
Polacy Mistrzami Europy w nowej kampanii Tyskiego

„Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY” – pod tym hasłem wystartowała kampania promocyjna marki Tyskie przygotowana na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy z udziałem kibiców z całego świata i Manolo – najbardziej znanego na świecie fana piłki nożnej. Kampania Tyskiego będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach, OOH oraz z wykorzystaniem działań i kanałów niestandardowych.

23.04.2021 | przeczytano: 650 razy
Kanał Sportowy przechodzi na TY

Marka Tyskie nawiązała stałą współpracę z Kanałem Sportowym – najpopularniejszym w Polsce kanałem internetowym o tematyce sportowej. Tyskie zostało partnerem przechodzenia na TY w programach Kanału Sportowego, w tym m.in. w HejtParku. Współpraca marki z Kanałem wpisuje się w strategię komunikacji związaną z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi oraz platformę Przejdźmy na TY.

02.04.2021 | przeczytano: 911 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764