logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Borkowska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Premiera książki SAPR „Instrukcja obsługi Agencji PR”

Rozsądek podpowiada, by produktów używać zgodnie z załączoną do nich instrukcją obsługi. Czy tę zasadę można odnieść także do usług PR? Okazuje się, że tak! Zachęcają do tego autorzy „Instrukcji obsługi Agencji PR”, wydanej przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR).

11.10.2022 | przeczytano: 906 razy
Wakacyjny wzrost Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Koniec wakacji przyniósł zakończenie procedur przyjęcia do Stowarzyszenia Agencji Public Relations kolejnych dwóch nowych firm członkowskich – BeyondPR z Warszawy i Wordsmith PR z Olsztyna. Tym samym SAPR tworzy już 34 agencje PR z całej Polski. Mimo czasu wakacyjnego w Stowarzyszeniu trwały też intensywne prace nad rozpoczętymi wiosną projektami, które mają wzmacniać profesjonalizm i integrację branży PR w Polsce. M.in. pracuje jury nowego Konkursu PR Wings, którego wyniki zostaną ogłoszone 16 września, po drugiej edycji Szkoły SAPR, szykowana jest trzecia - jesienna, na ukończeniu są prace redakcyjne nad nową książką poradnikową dla klientów agencji PR. Dla nowych agencji w SAPR jest zatem wiele obszarów do aktywności, jak i wzmacniania kompetencji pracowników.

31.08.2021 | przeczytano: 499 razy
Rusza Szkoła SAPR 3PR

76 specjalistów PR zapisało się w ciągu zaledwie tygodnia  do pierwszego programu szkoleń Stowarzyszenia Agencji Public Relations, który rusza w najbliższy piątek 23 kwietnia. Na większość zajęć miejsca wyczerpały się w ciągu kilku dni od ogłoszenia zapisów. 3PR czyli „PRogram PRaktyków PR” to cykl szkoleń zorganizowany przez SAPR ekskluzywnie dla pracowników agencji członkowskich. To unikalny program warsztatowy skierowany w SAPR do wewnątrz organizacji a mający na celu rozwój kompetencji wśród pracowników agencji członkowskich Stowarzyszenia a tym samym podnoszenie ogólnego poziomu profesjonalizmu rynku usług PR. Wobec ogromnego zainteresowania i szybkiego wyczerpania się puli miejsc SAPR planuje otwarcie kolejnej edycji kursu jeszcze  w czerwcu  a następnie – najprawdopodobniej – udostępnienie go też osobom zainteresowanym spoza społeczności agencji SAPR liczącej obecnie ok. 400 specjalistów PR.

19.04.2021 | przeczytano: 486 razy
SAPR prezentuje Program Działań na 2021 rok

Dwa programy szkoleniowe dedykowane dla pracowników agencji członkowskich, rozwój Think Tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to tylko niektóre z punktów Programu Działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) na 2021 rok. Stowarzyszenie w tym roku także m.in. przedstawi standardy branży usług PR, zamierza zorganizować kongres branżowy, promować sektor usług PR w ośrodkach regionalnych  oraz rozwinąć współpracę z uczelniami. Program Działań SAPR na 2021 rok został ogłoszony zaledwie trzy miesiące po powstaniu Stowarzyszenia i jest efektem pracy grup roboczych tej organizacji powołanych w październiku ub. r.

25.01.2021 | przeczytano: 713 razy
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych towarzyszącej najszybszemu w historii świata rozwojowi technologii.

20.10.2020 | przeczytano: 1400 razy
PR – day: Okazja do nauki i networkingu

Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Dowiedz się jak działać, na co uważać i z czego korzystać. Przyjedź 13 czerwca do Warszawy na PR-day.

31.05.2019 | przeczytano: 666 razy
Etyka w public relations – szansa czy problem?

Autorzy badania „Profesjonalizm public relations w Polsce”, w którym wzięło udział pół tysiąca specjalistów z branży PR, opublikowali biuletyn zawierający kluczowe wyniki, wnioski i komentarze. Celem projektu było pozyskanie opinii specjalistów PR na temat funkcjonowania tego środowiska. Badania przeprowadził Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto na zlecenie Społecznego Zespołu Ekspertów PR.

21.05.2019 | przeczytano: 592 razy
80 proc. PR-owców spotkało się z nieuczciwymi praktykami przetargowymi

Z ankiet przeprowadzonych wśród PR-owców wynika, że blisko 80 proc. zetknęło się z nieuczciwymi praktykami przetargowymi na zakup takich usług. Narażają one agencje na duże koszty i przekładają się na jakość pracy. Dlatego branża przygotowała Białą Księgę – zbiór zasad, wskazówek i dobrych praktyk w postępowaniach przetargowych. Dokument poprzedził dwuletni dialog branżowy, w trakcie którego nad kształtem dokumentu debatowało blisko osiemdziesięciu ekspertów obu stron.

19.12.2017 | przeczytano: 556 razy
Karolina Borkowska jurorką ICCO Global Awards 2017

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Public Dialog oraz Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations weszła do składu jury ICCO Global Awards 2017 – prestiżowego międzynarodowego konkursu branży PR.

14.11.2017 | przeczytano: 2680 razy

22 września we Wrocławiu odbędzie się debata dotycząca rozwoju rynku PR i marketingu w Polsce, której organizatorem jest Związek Firm Public Relations - największa branżowa organizacja w kraju. W trakcie spotkania poruszone zostaną najistotniejsze tematy dotyczące rozwoju szeroko pojętego rynku komunikacji.

22.09.2017 | przeczytano: 486 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764