logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasa Stefczyka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Wielka Loteria Urodzinowa na 30-lecie Kasy Stefczyka

Na obchody 30-lecia działalności Kasa Stefczyka zapowiedziała szereg akcji promocyjnych. Jedną z nich jest Wielka Loteria Urodzinowa. To pierwsza z serii akcji wizerunkowych przewidzianych na ten rok, do której uczestnicy mogą się zgładzać do końca czerwca 2023 r. Do tej pory udział wzięło ponad 16 500 osób. Kilkuset uczestników już cieszy się ze swoich wygranych, ale w puli pozostaje wiele cennych nagród, w tym nagroda główna: 30 000 zł.

27.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 658 razy
Nowa kapania promocyjna Kasy Stefczyka

Kasa Stefczyka w bieżącym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Z tej okazji, na rok jubileuszowy zapowiedziała wiele akacji kierowanych do jej stałych klientów, ale także sympatyków, którzy nie korzystali jeszcze z usług Kasy. Pierwszym działaniem w ramach obchodów jubileuszu jest Wielka Urodzinowa Loteria, która wystartowała 3 kwietnia br.

04.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 679 razy
Apella zdobywcą srebrnej Effie

Na tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Apella, reprezentująca trójmiejski rynek agencji marketingowych, otrzymała srebrną Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka” za kampanię „Drap Zdrapki na milion sposobów!”, którą wraz z agencją Zenith przygotowała dla Totalizatora Sportowego.

31.10.2018 | Konkursy | przeczytano: 947 razy
Start nowych kampanii Kasy Stefczyka

W Kasie Stefczyka bieżący rok upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji startuje nowa kampania wizerunkowa Kasy, której hasło brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…

08.05.2018 | Z rynku | przeczytano: 829 razy
Koty i odchudzanie rat w kampanii Kasy Stefczyka

Głównym kanałem przekazu kampanii „Możemy odchudzić Twoje raty!” jest spot telewizyjny, traktujący temat z lekkim przymrużeniem oka. Występują w nim dwaj przyjaciele, którzy wspólnie stawią czoła zbędnym kilogramom.

08.01.2018 | Z rynku | przeczytano: 1064 razy
Kampania Kasy Stefczyka „Ty pożyczasz – razem pomagamy”

Kampania promuje nowy produkt Kasy: Szlachetną Pożyczkę (RRSO: 12,20%). Zgodnie z założeniami akcji każda Szlachetna Pożyczka to 50 zł przeznaczone przez Kasę Stefczyka na wybrany przez pożyczkobiorcę cel charytatywny. Dzięki akcji dofinansowanie otrzymają wybrane organizacje charytatywne.

23.10.2017 | Z rynku | przeczytano: 972 razy
Nowa odsłona kampanii Kasy Stefczyka

5 czerwca rusza nowa kampania Kasy Stefczyka przygotowana przez agencję Apella. To kolejna odsłona kampanii z animowanej serii. Stefczykowie znów próbują swoich sił w familijnym teleturnieju. Tym razem z finałowym pytaniem zmierzą się Mama i Tata z małą pomocą reszty członków rodzinny.

05.06.2017 | Z rynku | przeczytano: 725 razy
Duża gotówka, niecała stówka - kampania Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów – Państwo Stefczykowie – przenoszą się do animowanego świata teleturniejów rodzinnych.

07.03.2017 | Z rynku | przeczytano: 1048 razy
Zielone Mikołaje w świątecznej kampanii Kasy Stefczyka

28 listopada 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Zielone Mikołaje”.

30.11.2016 | Z rynku | przeczytano: 617 razy
Procent jak mrówka w kampanii produktowej Kasy Stefczyka

9 maja 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Duża gotówka, procent jak mrówka”.

09.05.2016 | Z rynku | przeczytano: 5019 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764