logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 119

Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników. Zajęcia te pozwalają czerpać wiedzę od doświadczonych fotografów oraz doskonalić się w obsłudze profesjonalnego sprzętu.

19.06.2019 | przeczytano: 93 razy
Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio  w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”

Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do  alkoholu w filmikach edukacyjnych.

11.06.2019 | przeczytano: 299 razy

Już w najbliższy weekend gwiazdy polskiej blogosfery spotkają się w Łodzi podczas VII edycji See Bloggers. W tym roku na tym wyjątkowym wydarzeniu nie zabraknie także marki Nikon, która po raz pierwszy została partnerem festiwalu, a także fundatorem nagród w Plebiscycie #Hashtagi Roku.

06.06.2019 | przeczytano: 218 razy
Wystartowała kampania telewizyjna marki Lioton 1000

Lioton 1000 to najlepiej znana w Europie Środkowej marka preparatów na ciężkie, zmęczone nogi i żylaki. Zespół Opus B wspomógł brand w walce o wzmocnienie pozycji rynkowego lidera w regionie. Agencja współtworzyła nową strategię komunikacji, zrealizowała spoty TV oraz pełny zestaw materiałów komunikacyjnych wykorzystany do tej pory w Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech.

26.04.2019 | przeczytano: 180 razy
Ruszyła kampania Rak'n'Roll „Pijani życiem”

Rusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.

04.04.2019 | przeczytano: 218 razy
Kasia i Os3 na Wielkanoc

Firma Upfield Polska Sp. z o.o. ponownie powierzyła agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.

03.04.2019 | przeczytano: 231 razy

Wata cukrowa, pluszowe bobry, dinozaury z kartonu – Credit Agricole i Dawid Podsiadło udowadniają, że reklama banku może być zabawna i angażująca. Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej „Konto dla Ciebie”.

28.03.2019 | przeczytano: 233 razy

Aby upamiętnić Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych (1 marca), TVP ABC wyemituje odcinek specjalny programu „Teleranek”, który w ciekawy dla młodego widza sposób przybliża postać Inki – Danuty Siedzikówny. Na naszej antenie będą emitowane także okolicznościowe teledyski patriotyczne. Szczegółowe opisy – poniżej.

15.02.2019 | przeczytano: 150 razy
Agencja Lotna rośnie w siłę

Agencja Lotna wita na pokładzie grafika kreatywnego - Kasię Łobodę.

11.02.2019 | przeczytano: 149 razy
Firmy coraz częściej sięgają w kampaniach reklamowych po influencerów

W 2018 roku blisko pół tysiąca youtuberów opublikowało na swoich kanałach ponad 46,5 tys. wideo. Zostały wyświetlone łącznie 7 miliardów razy. Po popularnych blogerów i vlogerów coraz chętniej sięgają firmy. Influencerzy pomagają im dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wypromować markę. Choć część kampanii to bartery, średnia wartość jednej kampanii sięga 9,5 tys. zł. Najdroższa kampania przeprowadzona z youtuberami w 2018 roku była warta już 1,5 mln zł.

04.02.2019 | przeczytano: 135 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 119)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764