logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaspersky: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 49
Tiktok, Roblox i gry wideo: czego szukały dzieci online w 2020-2021 r.

Rok 2020 okazał się jednym z najbardziej bezprecedensowych dla współczesnych dzieci. Z powodu pandemii wiele powszechnych aktywności, takich jak nauka, spotkania z przyjaciółmi i rodziną, rozrywka oraz rekreacja, wyglądało zupełnie inaczej.

07.06.2021 | przeczytano: 711 razy

Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez agencję Cube Group oraz jej partnera technologicznego Ingenious Technologies usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do atrybucji.

23.10.2020 | przeczytano: 504 razy
Kaspersky: firma prezentuje nowe założenia dot. marki i identyfikację wizualną

Od ponad dwóch dekad firma Kaspersky Lab oferuje czołowe rozwiązania cyberbezpieczeństwa, realizując swoją misję ratowania świata.

10.06.2019 | przeczytano: 1014 razy

Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication.

26.07.2018 | przeczytano: 1192 razy (komentarzy: 20)
Sotiria: Sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest warszawska Neuron Agencja Public Relations.

22.08.2017 | przeczytano: 631 razy
Jak Silver Generation funkcjonuje w digital świecie?

Spędzają w sieci coraz więcej czasu, traktując internet na równi z rzeczywistością offline stają się atrakcyjną grupą dla e-commerców. Mowa o srebrnym pokoleniu, które rośnie w siłę. W 2015 roku było w Polsce ponad 8,8 mln osób po 55 roku życia. Według danych GUSu, do roku 2050 liczba ta ma wzrosnąć do 13,7 mln., 16 proc. seniorów to aktywni internauci.

21.06.2017 | przeczytano: 791 razy
Spam i phishing w I kwartale 2017 r.

Według raportu Kaspersky Lab poświęconego ewolucji spamu i phishingu w I kwartale 2017 r. największa na świecie spamowa sieć zainfekowanych maszyn (tzw. botnet), Necurs, odnotowała stosunkowy spadek liczby oszukańczych wiadomości e-mail.

05.05.2017 | przeczytano: 581 razy
bezpieczeństwo w sieci

Jakiego antywirusa najczęściej używamy w Europie? Z której przeglądarki korzystamy? Jakie magazyny branżowe są najbardziej popularne? Przeczytaj raport instytutu AV-Comparatives ze stycznia 2017 roku.

18.04.2017 | przeczytano: 884 razy
Kto jeszcze korzysta z Twoich serwerów? Kaspersky Lab wykrywa ogromny czarny rynek

Badacze z Kaspersky Lab wykryli globalne forum – xDedic, na którym cyberprzestępcy mogą kupować i sprzedawać dostęp do zhakowanych serwerów w cenie od 6 dolarów.

17.06.2016 | przeczytano: 545 razy

Jedna trzecia konsumentów jest skłonna zrezygnować z kontaktów ze znajomymi na rzecz zwiększenia czasu przeznaczonego na korzystanie ze smartfona — tak wynika z badania przeprowadzonego w imieniu Kaspersky Lab przez uniwersytety w Würzburgu oraz Nottingham.

01.06.2016 | przeczytano: 845 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 49)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764