logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Bujakiewicz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Flashmob na Dworcu Centralnym w Warszawie

Zamrożenie, wycofanie, wewnętrzna blokada przed wejściem w dorosłe życie – na taki problem wśród podopiecznych domów dziecka uwagę chciała zwrócić Fundacja ERBUD, która zorganizowała nietypowy happening na Dworcu Centralnym w Warszawie

13.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 483 razy
Canal+ z kampanią marketingową nowego serialu komediowego Emigracja XD

EMIGRACJA XD to nowa produkcja oryginalna CANAL+, oparta na bestsellerowej książce Malcolma XD. Z początkiem marca rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca promocję serialu. Media zostały zaplanowane i kupione przez Havas Media, za wsparcie technologiczne, w tym atrybucję danych, odpowiada zespół Data Business Intelligence Havas Media Group, a za kreację team kreatywny CANAL+ Polska. Komunikacja 360 stopni obejmuje m.in. działania digitalowe, outdoor, niestandardowe współprace partnerskie, wsparcie influencerów oraz PR i komunikację wewnętrzną.

08.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 1479 razy
Green Squad – influencerki na rzecz rozwiązań Garnier

W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – pierwszy proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki – Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń, w tym m.in.: Marty Wierzbickiej, Ofelii Igi Krefft i Leny Moonlight. W ramach inicjatywy na swoich social mediach edukować będą widzów o ekologicznych rozwiązaniach marki oraz inspirować do podejmowania świadomych decyzji zakupowych. Kampania potrwa do końca 2021 roku.

02.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 659 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Premiera jesiennej ramówki i produkcji własnych w Telewizji WP

Jesienią w Telewizji WP zadebiutuje program „Remont w prezencie” i drugi sezon najlepszych skeczów kabaretowych „1, 2, 3… Kabaret!”. Widzowie będą mogli również obejrzeć „Mam talent Ameryka: Mistrzowie 2” z udziałem polskiego duetu akrobatycznego Duo Destiny oraz nowe serie programów o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

24.08.2020 | Świat mediów | przeczytano: 785 razy
Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew

Znana aktorka i promotorka zdrowego stylu życia – Katarzyna Bujakiewicz, rozpoczęła współpracę z firmą Florentyna. Artystka została ambasadorką marki Florina by Emalia Polska Pleszew. To najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego z unikalnym wzornictwem, które każdemu ułatwią przygotowywanie zdrowych posiłków.

02.03.2018 | Z rynku | przeczytano: 1476 razy
Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką telewizji Lifetime

Firma medialna A+E Networks realizuje nową produkcję pt. „Wnętrze do poprawki: domy gwiazd”, która już wkrótce zadebiutuje w telewizji Lifetime. W programie będziemy gościć z kamerami w domach znanych Polaków – w mieszkaniach, które wymagają drobnych poprawek, by stały się idealne. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, a za produkcję programu odpowiada dom produkcyjny DeLord. Prowadzącą program będzie znana aktora telewizyjna i teatralna Katarzyna Bujakiewicz, która od października pełni również funkcję ambasadorki telewizji Lifetime.

05.10.2017 | Świat mediów | przeczytano: 582 razy
Bakalland promuje batony „Ba!”

Bakalland rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz.

21.09.2017 | Z rynku | przeczytano: 1308 razy

Największy producent rajstop w Polsce oraz lider rynku bakalii i przekąsek połączyli siły, by pomóc kobietom zadbać o wybrane partie ciała. W ramach tego przedsięwzięcia partnerzy zaplanowali działania w mediach internetowych i społecznościowych oraz w salonach marki Gatta. Akcja ruszyła w drugiej połowie września i potrwa 4 tygodnie.

20.09.2016 | Z rynku | przeczytano: 619 razy
Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką Onkopolisy

Katarzyna Bujakiewicz rozpoczyna współpracę z ubezpieczycielem BZ WBK-Aviva. Ambasadorka będzie promować Onkopolisę - nowe ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej przygotowane dla klientów Banku Zachodniego WBK.

27.06.2016 | Z rynku | przeczytano: 1976 razy
Witalna kampania noworoczna Nałęczowianki

Startuje zimowa akcja Nałęczowianki Witalnego Nowego Roku”, w ramach której realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów do składania bliskim mobilizujących do aktywności życzeń, a jednocześnie pomaga w ich realizacji. Akcja komunikowana jest w TV, Internecie, kanałach społecznościowych oraz poprzez materiały POS. Jako pierwsza udział w zimowej zabawie wzięła aktorka, Katarzyna Bujakiewicz.

11.01.2016 | Z rynku | przeczytano: 691 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764