logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Dziomdziora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

Volkswagen Group Polska rozpoczął współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra. Fundament współpracy stanowią rozwiązania Adobe Experience Cloud.

18.07.2023 | przeczytano: 698 razy
Czy Polacy potrzebują adrenaliny?

Czy Polacy chcą przesuwać granice własnych możliwości? Co sprawia, że czują, że ich życie jest pełniejsze? Czy często decydują się zrobić coś, czego wcześniej się bali? Dzięki współpracy hiszpańskiej marki motoryzacyjnej CUPRA z instytutem badawczym Neurohm sprawdzono, jak intensywne emocje wpływają na życie i decyzje Polaków. Badanie jest wstępem do nowej kampanii ambasadorskiej marki z Szymonem Godźkiem w roli głównej.

16.12.2022 | przeczytano: 710 razy (komentarzy: 35)
Zmiany w dziale PR i marketingu marek Seat i Cupra

Jakub Góralczyk, który do tej pory pełnił funkcję PR Managera marek SEAT i CUPRA rozpoczyna pracę na stanowisku Communication Managera SEAT&CUPRA. Zastąpi go Katarzyna Dziomdziora, która awansowała w strukturach Volkswagen Group Polska, dotychczas zajmując stanowisko Digital & CX Managera. Od połowy października pokieruje PR-em obu hiszpańskich marek.

17.10.2022 | przeczytano: 898 razy
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City

Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się także na użycie niestandardowej formy komunikacji w kinie, jaką jest aroma-marketing, który dodatkowo wzmocni doznania wśród widzów w salach Verva 4DX. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

27.05.2019 | przeczytano: 881 razy
Wszechstronne efekty w kampanii Volkswagen

Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX

20.05.2019 | przeczytano: 568 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764