logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 86
Kaufland promuje asortyment od lokalnych producentów

Badania potwierdzają, że Polacy coraz chętniej sięgają po regionalne produkty. Ponad 70 proc. respondentów deklaruje gotowość do zapłacenia wyższej kwoty za artykuły spożywcze pochodzące od lokalnych dostawców*. W najnowszej kampanii „Produkty regionalne bliżej niż myślisz” Kaufland pokazuje konsumentom, że tego typu produkty są na wyciągnięcie ręki.

23.03.2021 | przeczytano: 219 razy
Regionalne produkty w Kaufland

Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.

22.03.2021 | przeczytano: 178 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, drugi rok z rzędu wygrał przetarg na obsługę sieci supermarketów Kaufland Polska. W jego wyniku agencja pozostaje odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Zajmie się również realizacją działań SEM oraz kampanii w social mediach.  

04.03.2021 | przeczytano: 359 razy
Kaufland głównym sponsorem szóstej edycji Masterchef Junior

Kaufland wspiera dobre nawyki żywieniowe i stara się zwiększyć świadomość w tym zakresie zwłaszcza wśród najmłodszych. Po zrealizowaniu konkursu „Stołówka z klasą” i nawiązaniu współpracy z Fundacją Szkoła na Widelcu sieć została sponsorem głównym programu kulinarnego MasterChef Junior. Zaangażowanie Kauflandu nie ograniczy się jednak tylko do dostarczenia produktów spożywczych do każdego z dziesięciu odcinków programu.

03.03.2021 | przeczytano: 168 razy
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania

Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.

01.03.2021 | przeczytano: 159 razy

Kaufland Polska podjął współpracę z dwójką znanych osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można śledzić na instagramowym profilu Kaufland Polska.

26.01.2021 | przeczytano: 215 razy
Dzień bez opakowań foliowych – czyli jak zaoszczędzić tony plastiku

Według badań zrealizowanych na zlecenie WWF do organizmu człowieka przenika blisko ćwierć kilograma mikroplastiku rocznie. Kaufland dostrzega globalny problem zanieczyszczenia ekosystemu plastikiem i podejmuje działania na rzecz ograniczenia wykorzystywanych tworzyw sztucznych w ramach międzynarodowej strategii Grupy Schwarz REset Plastic. Choć Dzień bez opakowań foliowych obchodzony jest 23 stycznia, sieć przekonuje swoich klientów, że o planetę warto dbać każdego dnia.

22.01.2021 | przeczytano: 419 razy (komentarzy: 2)
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze

Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.

19.01.2021 | przeczytano: 267 razy
Sieci handlowe powinny wykorzystać wzrost popularności gazetek online

Z obserwacji sieci handlowych wynika, że duża grupa Polaków jest wciąż mocno przywiązana do papierowych gazetek. I nie są to sami seniorzy. Natomiast w czasie pandemii zyskała na popularności wersja online, która daje retailerom większe możliwości. Eksperci twierdzą, że przyszłością jest sprzedaż towarów w tym kanale. Ale najpierw trzeba pokonać sporą barierę mentalną i przekonać ludzi do szerszego zakupu żywności przez Internet. I właśnie teraz jest na to najlepszy czas. Zmiany mogą potrwać 2-3 lata.

15.01.2021 | przeczytano: 493 razy
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią

Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy społecznej − to tylko część aktywności podjętych przez Kaufland w związku ze zbliżającymi się świętami.

25.11.2020 | przeczytano: 394 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 86)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764