logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Keino: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Stokrotka z nowym formatem kreatywnym

Agencja Keino opracowała nowy, pojemny format komunikacji dla sieci sklepów Stokrotka. Zmiana wsparta jest kampanią telewizyjną, radiową, online, OOH oraz in-store.

14.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 505 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zdrofit - Reklama 3D na ekranie w centrum Warszawy

Od października, w samym centrum Warszawy, emitowana jest trójwymiarowa reklama sieci klubów fitness Zdrofit. Widzowie mogą zobaczyć, jak trójwymiarowi bohaterowie kampanii ćwiczą i zachęcają do wspólnego treningu w Zdroficie.

16.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1255 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.

21.10.2022 | Świat mediów | przeczytano: 349 razy
Ruszyła ogólnopolska kampania „Jak dobrze…”

Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF), operator sieci klubów fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Akademia Fitness, S4, Fit Fabric, My Fitness Place oraz Step One, w jesiennej kampanii walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych, pewnych osób z wyrzeźbionymi ciałami. Kampania ma pomóc przełamać te bariery i pokazać, że kluby to dobre miejsce do zadbania o poprawę kondycji i dobre samopoczucie, a także że można w nich liczyć na profesjonalną pomoc ze strony trenerów od pierwszego treningu.

12.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 1385 razy
Sika prezentuje nietypową kampanię wizerunkową

Woda to życie – mówi w nowej kampanii reklamowej Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne. Niekonwencjonalna, lifestyle’owa reklama to powrót do korzeni marki, która ponad 100 lat temu zaczynała jako producent materiałów uszczelniających. Kampania ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji.

29.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 579 razy
„Nie tamujmy rzek, niech płyną” apeluje WWF Polska

Tamy niszczą środowisko naturalne i przyczyniają się do wyginięcia ryb, ptaków i ssaków. Niestety, nadal aż 75 proc. Polaków uważa, że tamy ochronią nas przed powodzią, a niemal połowa wierzy, że nie szkodzą środowisku naturalnemu. Ambasadorem kampanii został dinozaur polskich rzek - jesiotr ostronosy. 4-metrowa makieta przedstawiciela tego gatunku – w skali 1:1 z czasów gdy jesiotry pływały w Wiśle -  jeździć będzie po Polsce i zachęcać Polaków do podpisania się pod apelem do Premiera Mateusza Morawieckiego o ostateczną rezygnację z budowy tamy w Siarzewie oraz kolejnych zapór na polskich rzekach. Apel wskazuje również na pilną potrzebę analizy efektywności istniejących tam i rozbiórkę tych, które straciły już znaczenie gospodarcze, a stanowią zagrożenie dla ludzi i przyrody. Petycję może podpisać każdy na godzinadlaziemi.pl. Za kreację kampanii odpowiada Keino Grupa, a działania Public Relations koordynuje agencja First Aid Communication.

04.03.2020 | Z rynku | przeczytano: 916 razy
Rodzice zastępczy potrzebni od zaraz - kampania społeczna „Mie(dź) rodzinę”

Około 300 porzuconych i osieroconych dzieci w powiatach głogowskim, lubińskim, polkowickim, legnickim i mieście Legnicy przebywa w pieczy instytucjonalnej. Prawie 40 z nich to maluchy poniżej 7 roku życia i to właśnie im trzeba jak najszybciej znaleźć rodziców zastępczych. Pomóc w tym ma kampania społeczna „Mie(dź) rodzinę”, której celem oprócz znalezienia kandydatów, jest zmiana wizerunku rodzicielstwa zastępczego na terenie LGOM.

13.01.2020 | Z rynku | przeczytano: 1033 razy
#onelight: kampania Świątecznego Festiwalu Kultur

#onelight to oficjalny hasztag Świątecznego Festiwalu Kultur, części międzynarodowego cyklu Festiwali Światła, które na przestrzeni ponad dwóch dekad dotarły do ponad 6 krajów i tysięcy uczestników. Ideą oraz przesłaniem wydarzenia jest budowa mostów porozumienia między kulturami oraz tradycjami chrześcijańskimi i żydowskimi.

25.11.2019 | Z rynku | przeczytano: 941 razy
Niezwykła witryna świąteczna SOS Wiosek Dziecięcych

W sobotę, 8 grudnia, w ramach wyjątkowej akcji SOS Wiosek Dziecięcych, jedna z witryn przy ul. Marszałkowskiej na kilka godzin zamieniła się w miejsce nietypowego świątecznego spektaklu. Zaciekawieni mieszkańcy Warszawy mogli obserwować improwizowane rodzinne sceny w wykonaniu ambasadorek i przyjaciół SOS, partnerujących małej bohaterce najnowszej kampanii Stowarzyszenia. Symboliczna akcja zorganizowana we współpracy z Centrum IKEA dla Firm i firmą Sonte miała przypominać, że każdy z nas może przekazać świąteczną darowiznę i  rozjaśnić święta potrzebujących dzieci.

11.12.2018 | Z rynku | przeczytano: 647 razy
Gwiazdy rozjaśniają święta potrzebującym dzieciom

Samotność, lęk, odrzucenie, przemoc to rzeczywistość tysięcy opuszczonych i osieroconych dzieci  w Polsce. Trudne doświadczenia kładą się cieniem nie tylko na ich codziennym życiu, ale również na świętach. Te jasne, rodzinne, pełne miłości i ciepła dla wielu z nich pozostają tylko marzeniem. Przypominają o tym gwiazdy wspierające nową kampanię SOS Wiosek Dziecięcych. W akcji prowadzonej pod hasłem „Rozjaśnij Dzieciom Święta” wspólnym głosem apelują o świąteczną pomoc dla potrzebujących maluchów.

28.11.2018 | Z rynku | przeczytano: 753 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764