logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Key2Print: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Key2Pack - rozwiązanie e-commerce dla opakowań kartonowych i tekturowych

Proces wyceny opakowań w wielu drukarniach wciąż pozostaje oparty o klasyczną metodę komunikacji z klientem, kolejnymi krokami są:

  • zapytanie ze strony, przez telefon, drogą mailową
  • handlowiec powraca do klienta z pierwszymi pytaniami do nieprecyzyjnego zapytania
  • konstruktor przygotowuje wykrojnik i kalkuluje ilość użytków na arkuszu
  • handlowiec wraca z wyceną do klienta
  • klient wraca z pytaniami, często cykl się powtarza.

08.10.2020 | Z rynku | przeczytano: 541 razy
Remadays: Zarządzanie drukarnią z Key2print

Odwiedź stoisko Key2Print na targach RemaDays i przekonaj się jakie korzyści możesz osiągnąć z wdrożenia oprogramowania, które w prosty sposób pozwoli kontrolować produkcję, dział handlowy i sprzedaż on-line.

31.01.2018 | Świat poligrafii | przeczytano: 2132 razy
Key2Print: Nie tylko web to print

Jeszcze kilka lat temu w Key2Print mówiliśmy, że dostarczamy web to print, ale to się zmieniło. Obecnie Key2Print to oprogramowanie, które wykracza szeroko poza web to print - wspiera pracę całej drukarni przy wykorzystaniu możliwości sieci Internet.

29.09.2017 | Świat poligrafii | przeczytano: 2574 razy
System do dekoracji wnętrz - Key2decor - w nowej odsłonie na Remadays

KEY2DECOR to oprogramowanie do sprzedaży produktów dekoracyjnych online (tapet, canvasów itp) od KEY2PRINT w oparciu o prosty, wygodny kreator. Idealny dla drukarni wyposażonych w plotery solventowe, latexowe, uv lub sublimację. Jest to rozwiązanie wykorzystujące najnowsze technologie, łączące świat dekoracji wnętrz ze sprzedażą przez Internet. Produkt oparty jest na systemie Key2Print.

08.02.2017 | Świat poligrafii | przeczytano: 1197 razy
Trwa 8. edycja targów Festiwaldruku.pl

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfituje w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

08.09.2016 | Z rynku | przeczytano: 1038 razy (komentarzy: 5)
Festiwal Druku.pl już za tydzień - ostatnie dni bezpłatnej rejestracji

Dokładnie za tydzień ruszają największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl. Do 5 września można jeszcze zarejestrować się bezpłatnie na to wydarzenie. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

31.08.2016 | Świat poligrafii | przeczytano: 972 razy
3 hale i 4 strefy targów: Festiwaldruku.pl pod patronatem Signs.pl

Tegoroczna edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej zaprezentuje się w nowej odsłonie. Dwukrotne zwiększenie powierzchni targów jest naturalną konsekwencją rozwoju imprezy, która w tym roku zanotowała dynamiczny wzrost.

26.08.2016 | Z rynku | przeczytano: 1820 razy
K2P Marketing: Promocja drukarni w sieci

Bardzo często spotykamy się z pytaniami w branży poligraficznej: Co z obsługą marketingową firmy? Lepiej ją zlecić profesjonalistom czy robić to samodzielnie? Duża dostępność narzędzi usprawniających działania marketingowe w Internecie spowodowała, że coraz więcej firm decyduje się na samodzielnie prowadzenie kampanii.

08.07.2016 | Świat poligrafii | przeczytano: 1438 razy
Drukarnia Cardilla - Jak przenieść stałych klientów do Internetu?

Case study warszawskiego producenta kart plastikowych - Cardilla to znakomity przykład na to, że system web to print to sposób nie tylko na pozyskanie nowych klientów, ale przede wszystkim na usprawnienie obsługi stałych klientów.

03.06.2016 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 2512 razy
Key2print z nową usługą kurierską na targach Drupa 2016

Kiedy w 2012 roku po raz pierwszy firma Key2Print wystawiała się na targach Drupa część odwiedzających nie zdawała sobie sprawy z konieczności działania w Internecie. Od tego czasu branża poligraficzna bardzo mocno się zmieniła.

13.05.2016 | Świat poligrafii | przeczytano: 1197 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764