logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52
Kampania promująca model Kia EV3

W listopadzie Kia Polska wystartowała z kampanią promującą swój najnowszy elektryczny model – Kia EV3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Limitowana wersja Kia Ceed wsparta kampanią

Kia wystartowała z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty kredytowej bądź leasingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

11.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kia promuje model Sportage

Kia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom atrakcyjne propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

11.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 436 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kia promuje model EV6

Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty zakupu z korzyściami nawet do 73 537 zł. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

05.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 478 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kia partnerem Ultraligi i transmisji esportowych w League of Legends

Kia Polska za pośrednictwem Next Level Agency przedłużyła współpracę z agencją gamingową Frenzy na cały rok 2024. W ramach umowy, Kia ponownie została oficjalnym partnerem rozgrywek z cyklu Ultraliga w całym roku oraz partnerem polskich transmisji wszystkich splitów europejskiego turnieju League of Legends EMEA Championship (LEC). W ramach działań skierowanych do fanów tej jednej z najpopularniejszych gier wideo na świecie, będzie przygotowywana seria materiałów wideo, konkursów i aktywacji, które uatrakcyjnią fanom kibicowanie i przeżywanie esportowych emocji.

13.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 781 razy
Australian Open 2024: Kia będzie promować głównie auta elektryczne

Kia Corporation wspiera Australian Open 2024 (AO24) – prestiżową tenisową imprezę rangi Wielkiego Szlema w regionie Azji i Pacyfiku – dostarczając organizatorom flotę oficjalnych samochodów turniejowych, w tym wielokrotnie nagradzane modele elektryczne – EV9 i EV6. Kia organizuje także szereg wydarzeń dla fanów tenisa, które podkreślają jej zaangażowanie w elektromobilność i upamiętniają 20 lat współpracy z ambasadorem marki – Rafaelem Nadalem.

14.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 1066 razy
Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia

Pierwsza odsłona kampanii Inspired by Kia zakończyła się sukcesem. Teraz agencja WebTalk razem z Kia kontynuuje budowanie świadomości hasła Movement That Inspires, będącego brand message marki.

25.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 430 razy
Przemysław Puchalski awansuje na stanowisko Creative and Strategy Director w Webtalk

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny w WebTalk, zarządzający obecnie 30 osobowym działem kreacji, związany z agencją od ponad 9 lat, stanie również na czele zespołu Strategii.

31.08.2023 | Personalia | przeczytano: 519 razy
Michał Wolfram obejmuje stanowisko Media Directora w WebTalk

Do grona dyrektorskiego agencji WebTalk, wyspecjalizowanej w kompleksowych działaniach digital marketingowych, dołączył Michał Wolfram obejmując pieczę nad działem Mediów.

29.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 572 razy
Aleksander Malinowski wzmacnia zespół agencji Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko Senior Account Manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.

13.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 673 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764