logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kierunek Kreatywny: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Kierunek Kreatywny z kampanią kurtek dla Małachowski

W grudniu ruszyła kolejna kampania dla marki Małachowski, przygotowana przez Kierunek Kreatywny. Kampania, która jest kontynuacją pozycjonowania “The pinnacle of outdoor gear manufacturing”, pokazuje kurtki Machowskiego jako produkty, które przede wszystkim działają, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach.

21.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 422 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pomóż odzyskać normalność: kampania 1,5%% Fundacji DKMS

8 stycznia Fundacja DKMS uruchomiła kampanię „Pomóż odzyskać normalność”, której celem jest zachęcenie Polaków do przekazania 1,5% swojego podatku na działania fundacji. Środki zebrane w ramach kampanii pozwolą na wsparcie psychoonkologiczne pacjentów, oraz poprawę warunków leczenia w szpitalach.

10.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 267 razy
Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals

2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 

02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 386 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Początek przemocy w kampanii Feminoteki

25 listopada ruszyła kampania “Początek przemocy” Fundacji Feminoteka. Kampania podejmuje temat przemocy seksualnej. Ta jest zazwyczaj utożsamiana z jej najbardziej poważnymi i drastycznymi emanacjami, takimi jak gwałt czy molestowanie. Wszyscy wiemy, że to przemoc. Dlatego Feminoteka we współpracy z agencją Kierunek Kreatywny, zdecydowała się na krok wstecz. W kampanii pokazuje  momenty i miejsca, gdzie przekraczana jest pierwsza podstawowa granica przemocy. A następnie pokazać jak pomóc ofiarom.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kierunek Kreatywny przygotował kampanię dla dewelopera Ekopark

Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile mieszkań dostępnych jest w całej ofercie dewelopera. Ważne jest to, ile mieszkań spełnia indywidualne wymagania danego klienta”.

15.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 450 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa kampania Ciarko Design

7 lipca ruszyła poprzedzona teaserem kampania Ciarko Design reklamująca nową kategorię produktową w portfolio producenta - flow-in, czyli płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapem.

08.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 529 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kierunek Kreatywny z kampanią śpiworów Małachowski

Kierunek Kreatywny przygotował właśnie nową kampanię promującą śpiwory dla Marki Małachowski. Kampania wystartowała tuż po majówce i potrwa dwa miesiące. 

15.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 517 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności

Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  

17.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 993 razy
Kierunek Kreatywny na ulicach Krakowa i Katowic

Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny rozpoczęła kampanię własnej marki pod hasłem “Kreatywność w tym kierunku”, którą realizuje na nośnikach zewnętrznych w Krakowie i Katowicach.

08.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 989 razy
Mateusz Zapała dołącza do agencji Kierunek Kreatywny

Mateusz Zapała dołącza do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli będzie odpowiadał nie tylko za kompetencje strategiczne Kierunku, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.

16.03.2024 | Personalia | przeczytano: 312 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764