logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Ostrowska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Sukces Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda

Jak powrócić na mapę wydarzeń stacjonarnych po 2-letnim sezonie zakupów online, w nowych lokalizacjach i odsłonach? Jak wyostrzyć kamerę promocji na marce klienta przy kurczącym się rynku wydawniczym oraz wzroście aktywności konkurencji? Jak udało nam się „zaprosić” 350 000 osób na targi, pozyskać 290 publikacji w mediach oraz dotrzeć do 1 309 226 odbiorców? Zachęcamy do zapoznania się z Eko-cudnym case study.

30.05.2023 | przeczytano: 1049 razy

Centrum Medyczne VenaMed to nowoczesna placówka medyczna zlokalizowana w sercu warszawskiego Żoliborza. VenaMed powstało z myślą o zaspokojeniu stale rosnących potrzeb z zakresu specjalistycznych usług medycznych. Misją właścicielki – dr Agnieszki Wolskiej, jest profesjonalna i jednocześnie życzliwa opieka medyczna. Agencja Triple PR odpowiada za działania komunikacyjne oraz rozwój kanałów Social Media dla warszawskiej placówki medycznej.

23.01.2023 | przeczytano: 505 razy

Ekocuda to Targi Kosmetyków Naturalnych, które odbywają się dwa razy w roku. Jesienna edycja gości w Poznaniu, Warszawie i Gdańsku. Tegoroczna odsłona marki Ekocuda obfituje w nowości. Wydarzenie w stolicy ma nowy charakter, spotkaniu wystawców i pasjonatów produktów naturalnych towarzyszy branżowy Kongres ze specjalną strefą B2B oraz Influencers. W tle dla eko-marek trwa konkurs Ekocuda Beauty Awards. Agencja Triple PR po raz drugi odpowiada za działania komunikacyjne dla wszystkich wydarzeń pod parasolem marki.

21.11.2022 | przeczytano: 415 razy
Awanse w zespole Triple PR

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.

12.09.2022 | przeczytano: 1178 razy

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z fansi. Fansi to innowacyjna platforma e-commerce, łącząca internetowych twórców z ich fanami założona przez BrandBuddies – czołową agencję influencer marketingu w Polsce. fansi wraz z BrandBuddies tworzą spójny ekosystem –  dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem.

08.11.2021 | przeczytano: 476 razy
Triple PR wzmacnia dział client service

Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk dołączyli do zespołu agencji Triple PR. Objęli stanowiska PR Consultantów, wzmacniając kompetencje Triple PR. Kinga Ostrowska zajmuje się komunikacją dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty. Tomasz Puszczyk jest odpowiedzialny za doradztwo dla klientów z branży real estate.

04.11.2021 | przeczytano: 615 razy
Kawa Inka rozwesela z Hand Made Flow

Pod koniec marca Inka rozpoczęła internetową kampanię ''Radosna Minka'', której głównym elementem jest konkurs dostępny na stronie Chwiliżanki.pl.

05.04.2011 | przeczytano: 2039 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764