logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Świat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

ITI Neovision S.A., operator CANAL+ w Polsce, sfinalizował zakup większościowego pakietu 70 proc. udziałów w Kino Świat sp. z o.o., wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki zawartej umowie, CANAL+ rozwinie nowy obszar działalności biznesowej, zyskując prawa do dystrybucji katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).

08.11.2019 | przeczytano: 125 razy

ITI Neovision S.A., operator platformy nc+, zawarł przedwstępną umowę nabycia 70 proc. udziałów w spółce Kino Świat, wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki planowanej transakcji platforma nc+ stanie się dystrybutorem katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).

16.08.2019 | przeczytano: 172 razy
Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.

21.09.2017 | przeczytano: 530 razy
Rynek reklamy rozczarowuje II kwartałem. Ale internet rośnie

Po sześciu miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 4 255,5 mln zł, wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,3 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,3%), w drugim kwartale rynek spowolnił i urósł jedynie o 0,5%.

25.08.2017 | przeczytano: 768 razy
Syzygy Warsaw dla Kino Świat

Warszawska agencja przygotowała kampanię promocyjną filmu „Valerian i Miasto Tysiąca Planet”.

05.04.2017 | przeczytano: 199 razy
Coraz więcej reklam w kinach

Reklama w kinach staje się coraz popularniejsza. W ubiegłym roku – według Kantar Media – wydatki reklamodawców sięgnęły 1,6 mld zł i były o 65 proc. wyższe niż w 2013 roku. Najczęściej tę formę promocji wybierają dystrybutorzy filmowi, branża FMCG, firmy telekomunikacyjne, motoryzacyjne i banki. Reklama w kinie to już nie tylko spoty wyświetlane na ekranie, lecz także promocja w salach i holach kinowych czy na biletomatach.

23.02.2015 | przeczytano: 1969 razy (komentarzy: 2)

Najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2013 r odnotowują bardzo duży wzrost liczby użytkowników ipli, umieszczając ją na pierwszej pozycji wśród audytowanych platform VOD. Z rekordowym w swej historii wynikiem 3,2 mln realnych użytkowników ipla wyprzedziła dotychczasowych liderów tego zestawienia. W badanym okresie od 1 do 31 marca br. z oferty ipli skorzystało w sumie 3,2 mln RU: 2,35 mln za pośrednictwem aplikacji oraz 1,11 mln przez stronę www.ipla.tv.

10.05.2013 | przeczytano: 887 razy

Cyfrowy Polsat rozwija swoje serwisy online - ipla i muzo, wkraczając jeszcze mocniej na rynek usług świadczonych w Internecie. Nowa ipla, to wzbogacona oferta programowa, nowe pakiety i aplikacje, usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony www.ipla.tv. Nowa odsłona muzo, to nowe logo, nowi wykonawcy oraz nowe treści, aplikacje mobilne i funkcjonalności.

12.12.2012 | przeczytano: 1680 razy
„Jesteś bogiem”, Paktofonika i polski hip-hop w mediach

"Jesteś bogiem" to najgorętsza polska premiera tego roku, jeśli nie ostatniej dekady - długo wyczekiwana produkcja, o której mówiono nawet, że nigdy nie powstanie. Tymczasem ku zaskoczeniu wszystkich niedowiarków, film został wyświetlony po raz pierwszy na 37. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, gdzie spotkał się z entuzjastyczną reakcją publiczności i wyjechał z pięcioma statuetkami.

19.10.2012 | przeczytano: 1245 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764