logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Świat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

4 czerwca CANAL+ otworzył swoje biblioteki VOD dla całego rynku, uruchamiając nową usługę PREMIERY CANAL+, w której można wygodnie i legalnie wypożyczać polskie i zagraniczne hity filmowe, dokumenty, premierowe produkcje prosto z kina oraz tytuły, które nie zdążyły jeszcze szeroko zadebiutować w Polsce na wielkim ekranie. Użytkownicy mogli do tej pory korzystać z usługi w przeglądarkach internetowych na stronie premiery.canalplus.pl. Dziś na rynku debiutują trzy aplikacje, które rozszerzają dostęp do bibliotek na kolejnych platformach – iOS, Android i Android TV. W usłudze PREMIERY CANAL+ można obecnie znaleźć kilkaset hitów.

27.07.2020 | przeczytano: 178 razy
Canal+ uruchamia wypożyczalnię hitów kinowych i filmów online

CANAL+ otwiera swoje biblioteki VOD dla całego rynku i uruchamia nową usługę PREMIERY CANAL+ działającą w ramach serwisu CANAL+ telewizja przez internet. Od dziś wszyscy poszukiwacze filmowej rozrywki mogą w jednym miejscu wygodnie i legalnie wypożyczać polskie i zagraniczne hity filmowe, dokumenty, premierowe produkcje prosto z kina oraz tytuły, które nie zdążyły jeszcze szeroko zadebiutować w Polsce na wielkim ekranie. W bibliotece usługi znalazło się na start ponad 120 wyselekcjonowanych filmów od największych studiów i dystrybutorów filmowych. Wśród nich znalazły się takie produkcje, jak "Sonic. Szybki, jak błyskawica”, “Bad Boys for Life” czy “Małe kobietki”. W kolejnych tygodniach oferta poszerzy się o niemal pół tysiąca nowych hitów.

04.06.2020 | przeczytano: 287 razy
Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5%%

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2020 r. wyniosła 2,1 mld zł, co zonacza wzrost o 0,5%. Załamanie rynku w drugiej połowie marca istotnie pogorszyło wynik całego kwartału. Pierwszy kwartał 2020 r. był prawdopodobnie ostatnim w tym roku z dodatnią dynamiką.

02.06.2020 | przeczytano: 531 razy

ITI Neovision S.A., operator CANAL+ w Polsce, sfinalizował zakup większościowego pakietu 70 proc. udziałów w Kino Świat sp. z o.o., wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki zawartej umowie, CANAL+ rozwinie nowy obszar działalności biznesowej, zyskując prawa do dystrybucji katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).

08.11.2019 | przeczytano: 186 razy

ITI Neovision S.A., operator platformy nc+, zawarł przedwstępną umowę nabycia 70 proc. udziałów w spółce Kino Świat, wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki planowanej transakcji platforma nc+ stanie się dystrybutorem katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).

16.08.2019 | przeczytano: 212 razy
Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.

21.09.2017 | przeczytano: 569 razy
Rynek reklamy rozczarowuje II kwartałem. Ale internet rośnie

Po sześciu miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 4 255,5 mln zł, wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,3 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,3%), w drugim kwartale rynek spowolnił i urósł jedynie o 0,5%.

25.08.2017 | przeczytano: 860 razy
Syzygy Warsaw dla Kino Świat

Warszawska agencja przygotowała kampanię promocyjną filmu „Valerian i Miasto Tysiąca Planet”.

05.04.2017 | przeczytano: 231 razy
Coraz więcej reklam w kinach

Reklama w kinach staje się coraz popularniejsza. W ubiegłym roku – według Kantar Media – wydatki reklamodawców sięgnęły 1,6 mld zł i były o 65 proc. wyższe niż w 2013 roku. Najczęściej tę formę promocji wybierają dystrybutorzy filmowi, branża FMCG, firmy telekomunikacyjne, motoryzacyjne i banki. Reklama w kinie to już nie tylko spoty wyświetlane na ekranie, lecz także promocja w salach i holach kinowych czy na biletomatach.

23.02.2015 | przeczytano: 2032 razy (komentarzy: 2)

Najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2013 r odnotowują bardzo duży wzrost liczby użytkowników ipli, umieszczając ją na pierwszej pozycji wśród audytowanych platform VOD. Z rekordowym w swej historii wynikiem 3,2 mln realnych użytkowników ipla wyprzedziła dotychczasowych liderów tego zestawienia. W badanym okresie od 1 do 31 marca br. z oferty ipli skorzystało w sumie 3,2 mln RU: 2,35 mln za pośrednictwem aplikacji oraz 1,11 mln przez stronę www.ipla.tv.

10.05.2013 | przeczytano: 938 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764