logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska Muzyka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Wiosenne okna otwarte w Netia TV

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV o zróżnicowanej tematyce. Promocyjne okno otwarte potrwa do 5 maja br. Bez dodatkowych opłat w Netia GO dostępny jest natomiast 1. odcinek głośnego serialu Shogun.

30.03.2024 | przeczytano: 418 razy

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

19.09.2022 | przeczytano: 428 razy

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w ramach tzw. okna otwartego, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 28 zróżnicowanych kanałów TV. Przez ponad miesiąc na widzów czeka wiele interesujących treści o bardzo zróżnicowanej tematyce...

04.04.2022 | przeczytano: 375 razy
Kanał Kino Polska Muzyka rusza z kampanią wizerunkową i wprowadza nowe hasło stacji

Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię Kochamy Polską Muzykę, która wzmacnia wizerunek stacji emitującej największe polskie przeboje i wprowadza do komunikacji nowe hasło kanału.

04.11.2020 | przeczytano: 622 razy

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.

07.07.2020 | przeczytano: 502 razy

W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii – odpowiednio 1,22% i 0,64%.

03.06.2020 | przeczytano: 619 razy

Kwiecień 2020 roku był rekordowy dla Grupy Kino Polska TV. W minionym miesiącu udział Grupy w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 2,37% (SHR%, All 16-49), co oznacza ponad 36-procentowy wzrost w porównaniu z kwietniem 2019. Rekord ten był możliwy głównie dzięki dużym wzrostom kanałów filmowo-serialowych z portfolio Grupy Kino Polska TV, takich jak Kino Polska, Kino TV i Stopklatka.

11.05.2020 | przeczytano: 305 razy

Kwiecień 2020 roku był najlepszym miesiącem w historii nadawania Kino Polska Muzyka. W omawianym miesiącu kanał osiągnął 0,21% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), ustępując jedynie kanałom muzycznym nadawanym naziemnie.

06.05.2020 | przeczytano: 498 razy

Trwa świetna passa Kino Polska Muzyka. Od dwóch tygodni kanał jest liderem stacji muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.

16.04.2020 | przeczytano: 525 razy
2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego w Kino Polska Muzyka

Kino Polska Muzyka ogłosiła 2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego. Największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, premierowe na antenie stacji utwory artysty, wreszcie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey – to tylko niektóre z atrakcji kanału planowanych na 2020 rok. Patronem wydarzenia jest Fundacja im. Zbigniewa Wodeckiego.

23.01.2020 | przeczytano: 958 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764