logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska TV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 76
Video Brothers będzie zarządzać treściami Kino Polska TV SA na Youtube

Video Brothers – certyfikowana agencja YouTube, obsługująca ponad 320 kanałów z Polski i zagranicy, które notują łącznie ponad 190 milionów wyświetleń miesięcznie[1]* – obejmie ochroną filmy i będzie zarządzać katalogiem multimedialnym spółki Kino Polska TV SA na platformie YouTube. Dzięki współpracy z Video Brothers Kino Polska TV SA przyspieszy monetyzację swoich kanałów w tym serwisie.

07.06.2021 | przeczytano: 649 razy
List otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych

Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką”, wprowadzaną pod pretekstem Covid-19.

10.02.2021 | przeczytano: 839 razy (komentarzy: 10)
Kanał Kino Polska Muzyka rusza z kampanią wizerunkową i wprowadza nowe hasło stacji

Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię Kochamy Polską Muzykę, która wzmacnia wizerunek stacji emitującej największe polskie przeboje i wprowadza do komunikacji nowe hasło kanału.

04.11.2020 | przeczytano: 622 razy
Pazura, Figura i Milowicz w kampanii Kino Polska

Kanał Kino Polska, który od lat promuje polskie kino i polskich aktorów, rozpoczyna kampanię swojej jesiennej ramówki pt. Co wolno w filmie, to nie w życiu, w ramach której zwraca uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęca do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu – Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz – razem z Kino Polska podkreślają, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.

17.09.2020 | przeczytano: 1095 razy (komentarzy: 15)

Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku

05.08.2020 | przeczytano: 631 razy

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.

07.07.2020 | przeczytano: 502 razy
Pakiet Filmbox Premium bez dodatkowych opłat w Cyfrowym Polsacie

Od poniedziałku, 15 czerwca br., Cyfrowy Polsat udostępnia bez dodatkowych opłat pięć kanałów pakietu FilmBox Premium: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse. Kanały są dostępne na dekoderach satelitarnych, na dekoderze EVOBOX IP dedykowanym do usługi telewizji kablowej IPTV oraz mobilnie – w serwisie Cyfrowy Polsat GO (z aktywną opcją ON THE GO). Otwarte okno potrwa do 30 czerwca br.

15.06.2020 | przeczytano: 990 razy

Prawdziwa historia gangu Kelly’ego z Russellem Crowe’em, szalony Plażowy haj z Matthew McConaugheyem i Snoop Doggiem, Niszczycielka z Nicole Kidman czy niezwykły muzyczny dokument Amazing Grace. Aretha Franklin – to tylko niektóre z ponad 70 hitów filmowych z biblioteki Kino Polska TV, które trafiły do oferty platformy rozrywkowej CHILI.

09.06.2020 | przeczytano: 436 razy

W sobotę, 6 czerwca 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,72% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), notując swój najlepszy wynik dzienny od początku nadawania.

08.06.2020 | przeczytano: 394 razy

W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii – odpowiednio 1,22% i 0,64%.

03.06.2020 | przeczytano: 619 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 76)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764