logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 130

1 marca telewizyjny kanał DIZI, należący do portfolio Grupy Kino Polska, jednej z wiodących grup medialnych w Polsce, zmieni się w Novelas+1. To efekt synergii w ramach Grupy CANAL+. Profil kanału, emitującego popularne telenowele, pozostanie ten sam, widzowie zaś zyskają dostęp do nowych, atrakcyjnych treści.

02.02.2024 | przeczytano: 216 razy
20 lat kanału telewizyjnego Kino Polska

Kino Polska, kanał należący do Grupy Kino Polska, jednej z wiodących grup medialnych w kraju, obchodzi 20 grudnia 20-lecie istnienia. To unikalna na rynku stacja telewizyjna, która w pełni dedykowana jest polskim filmom i serialom. Z okazji rocznicy na antenie Kino Polska pojawiły się w tym roku wyjątkowe cykle programowe, a sam kanał zyskał jubileuszowe logo. W grudniu na widzów czeka jeszcze świąteczna ramówka z klasykami polskiej kinematografii.

20.12.2023 | przeczytano: 490 razy
CSA: agencja strategiczno-technologiczną w Havas Media Network

Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę CSA (Customer Science Analytics), która rozpoczyna działalność z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie. CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. 

18.12.2023 | przeczytano: 374 razy
Kanały Grupy Kino Polska w ofercie Play

Play rozszerza ofertę pakietów telewizyjnych o kolejne kanały Grupy Kino Polska, jednej z wiodących grup medialnych w kraju. W styczniu w ofercie operatora pojawi się aż dziewięć nowych kanałów, w tym pięć z pakietu FilmBox, filmowy kanał Kino TV, jak również dokumentalny DocuBox HD, sportowy FightBox HD oraz nadający w jakości 4K FunBox UHD. Wszystkie wspomniane kanały Grupy Kino Polska zostaną udostępnione abonentom Play promocyjnie w ramach okna otwartego od 14 grudnia 2023 roku do 9 stycznia 2024 roku.

17.12.2023 | przeczytano: 496 razy
Startuje kampania reklamowa Filmbox

FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki FilmBox, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej z gwiazdorską obsadą, którą widzowie będą mogli oglądać od 18 listopada.

15.11.2023 | przeczytano: 525 razy

Grupa Kino Polska jest patronem medialnym 23. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego mBank Nowe Horyzonty, który odbędzie się we Wrocławiu w dniach 20-30 lipca 2023 roku. W programie znalazło się 251 filmów, a dodatkowo specjalne wystawy, koncerty, spotkania i wydarzenia towarzyszące.

18.07.2023 | przeczytano: 521 razy

Polsat Box przygotował wiosenną niespodziankę dla swoich abonentów – nawet 25 kanałów telewizyjnych bez dodatkowych opłat do 7 maja br. W otwartym oknie znalazły się stacje z serialami i filmami, programami rozrywkowymi oraz treściami dla dzieci.

07.04.2023 | przeczytano: 490 razy
Warner Bros. Discovery z nową platformą Vod.pl. Partnerem RASP

14 lutego portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększy się o kolejną usługę będącą uzupełnieniem dotychczasowej oferty i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych. Tego dnia grupa zainauguruje nową platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.

14.02.2023 | przeczytano: 964 razy
180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem Stettiner

180heartbeats + JUNG v MATT łączy się ze STETTINER - software housem, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina zostanie zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji 180heartbeats kilkunastoosobowym zespołem technologicznym w Warszawie.

09.01.2023 | przeczytano: 748 razy

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?” - takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”, w którym główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli – Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.

13.10.2022 | przeczytano: 274 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 130)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764