logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kler: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Orły 2019 w serwisie WP Film

Użytkownicy serwisu WP Film rozpoczęli głosowanie na najlepszy film w tegorocznej edycji „polskich Oscarów”. Ich głosy zdecydują, do kogo trafi nagroda publiczności, przyznana podczas gali Orły 2019.

15.03.2019 | przeczytano: 92 razy
Syzygy Warsaw stworzyło nową platformę produktową dla marki Kler

Agencja digitalowa SYZYGY Warsaw uruchomiła nowy serwis internetowy stworzony dla rodzimego producenta ekskluzywnych mebli – firmy Kler.

14.03.2019 | przeczytano: 182 razy
Badanie: Rynek reklamy wzrósł w 2018 r. o 7,8% [INFOGRAFIKA]

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

07.03.2019 | przeczytano: 389 razy
Rok w wyszukiwarce Google: 2018

Ile palców ma koń, ile kosztuje szczepionka na odrę i co to jest RRSO? Odpowiedzi między innymi na te pytania szukaliście w wyszukiwarce Google w mijającym roku. Wśród haseł zyskujących najbardziej na popularności znalazły się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, Avicii i wybory samorządowe. Jakie inne tematy zwróciły Waszą uwagę w 2018 roku?

14.12.2018 | przeczytano: 221 razy
Lista laureatów Youtube Rewind 2018

Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.

07.12.2018 | przeczytano: 338 razy
Starcom: Blisko 9 proc. wzrost wydatków reklamowych po trzech kwartałach 2018

Po dziewięciu miesiącach 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. W całym analizowanym okresie rynek zanotował największy wzrost od 2008 r. - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

05.12.2018 | przeczytano: 363 razy
Agencja Positive Power Sp. z o.o. wydzieliła ze swoich struktur markę kreatywną SocialUp!, zajmującą się zintegrowaną komunikacją w sieci. Powstanie marki wiąże się z rozwojem firmy i wzrastającym zapotrzebowaniem na usługi w tym sektorze rynku. 05.04.2012 | przeczytano: 748 razy
Ruszyła kampania telewizorów LED SamsungaZobacz wideo
Ruszyła kampania Samsung ''LED Salonowy'', której celem jest wsparcie sprzedaży telewizorów Samsung LED TV oraz umocnienie pozycji producenta na rynku telewizorów LED w Polsce. 02.03.2011 | przeczytano: 3475 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764