logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klif: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal

Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.

29.09.2023 | przeczytano: 478 razy
Modowy mural przy Domu Mody Klif

Walka z szarością i betonozą to wyzwanie wielu polskich miast. Tymczasem może być przyjemnie i kolorowo, a do tego ekologicznie. Pokazał to właśnie Dom Mody Klif, który zamienił fragment muru na terenie galerii w kolorowy antysmogowy mural.

18.08.2022 | przeczytano: 1048 razy
Klif rozdaje croissanty

Czy spotkaliście już na swojej drodze rowerzystkę rozdającą croissanty? Jeśli nie, koniecznie wybierzcie się na poranny spacer warszawskimi ulicami, a oprócz rogalika otrzymacie zaproszenie na pełne śniadanie do Domu Mody Klif.

12.08.2022 | przeczytano: 509 razy
Galeria Klif i Dom Mody Klif promują akcję „Nie Bądź Plastik!”

Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie zachęcają do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Marka aktywnie włącza się w kampanię Nie Bądź Plastik!, w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań. Nie zabraknie też konkursów.

21.02.2022 | przeczytano: 459 razy
Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa

Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, między innymi na stworzenie platformy kreatywnej Otodom, obsługę kreatywną dywizji Digital Appliances Samsung Electronics Polska, czy poszerzeniu współpracy z PZU o wygrany w tym roku obszar BTL, agencja Leo Burnett powiększyła zespół Client Service o nowe osoby.

08.12.2021 | przeczytano: 1001 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika konwersji najemców segmentu premium.

14.05.2021 | przeczytano: 339 razy
Enea promuje turystykę regionalną

W zakończonym właśnie internetowym konkursie Enei, internauci wskazali najpiękniejsze zakątki Polski, zachęcając innych do ich odwiedzania przez cały rok. Autorzy dziewięciu spośród nadesłanych prawie stu propozycji otrzymają nagrody. Konkurs jest częścią akcji #DoZobaczenia, której celem jest wspieranie lokalnych społeczności i promowanie polskiej turystyki regionalnej.

04.09.2020 | przeczytano: 426 razy
Agata Palmowska wzmacnia Kamikaze jako Creative Lead

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Agata Palmowska, poprzednio  Creative Group Head w agencji Plej. W Kamikaze objęła stanowisko Creative Lead.

28.07.2020 | przeczytano: 761 razy
Galeria Klif – nowa strategia marketingowa przynosi efekty

Bliżej ludzi i miasta, w którym funkcjonuje Galeria Klif – to główne kierunki działań marketingowych podejmowanych przez Galerię Klif w ostatnich 12 miesiącach. Gdyńska galeria stawia na promocję kultury i atrakcyjne spędzanie czasu dostosowane do szerokiej grupy odbiorców.

31.01.2020 | przeczytano: 887 razy

Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

22.10.2019 | przeczytano: 524 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764