logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kneipp: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Światowy Dzień Pocałunku z Kneipp

6 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Pocałunku. Istotą tego święta jest przywrócenie radości z całowania oraz przypomnienie, jak przyjemnym doświadczeniem są pocałunki. Z tej okazji marka Kneipp chce zachęcić Polki i Polaków do całowania się – częstego i radosnego. W tym celu zaprosiła do rozmowy Alana Andersza, Grzegorza Grzesiaka, Rafała Rutkowskiego i Karola Zawadkę, których przepytała na okoliczność pocałunków. Czy lubią się całować? Co jest dla nich ważne w pocałunkach? O jakich pocałunkach woleliby zapomnieć, a kogo chcieliby pocałować właśnie dziś?

06.06.2022 | przeczytano: 736 razy
Marka Kneipp stworzyła kanał podcastów z ekspertami

Marka Kneipp, u której podstaw leży filozofia Sebastiana Kneippa uznana za niematerialne dziedzictwo kulturowe UNESCO, edukuje w zakresie pięciu filarów (wody, ruchu, odżywiania, roślin oraz równowagi) i właśnie wypuściła serię podcastów „Świat Kneippa”, które można odsłuchać na YouTubie oraz na Spotify. To działania będące elementem kampanii „Naturalnie szczęśliwe”, inicjatywy skierowanej do kobiet, która ma na celu pokazywanie im drogi do naturalnego szczęścia. Jak dotąd w podcastach Kneippa pojawiły się ekspertki kampanii, m.in. Agnieszka Cegielska, Agata Ziemnicka oraz Ola Żelazo, które rozmawiały z wybitnymi dziennikarkami np. Anną Kalczyńska, Beatą Sadowską, czy Kingą Burzyńską.

30.06.2021 | przeczytano: 511 razy

W czasach epidemii koronawirusa wiele firm na całym świecie wychodzi naprzeciw swoim Klientom pomagając im łatwiej przetrwać ten trudny czas. Był to też powód nawiązania wyjątkowej współpracy dwóch zielonych marek – Kneipp, producenta naturalnych kosmetyków i Peakapre, twórcy kobiecych ubrań z motywami przyrody. W ramach akcji do każdego zamówienia ze sklepu Peakapre kobiety dostaną w prezencie zestaw kosmetyków do relaksacji i kąpieli Kneipp, aby mogły w tym trudnym czasie znaleźć chwilę dla siebie i odzyskać spokój.

14.04.2020 | przeczytano: 391 razy

Agencja First Aid Communication rozpoczęła współpracę z firmą Kneipp GmbH, producentem naturalnych kosmetyków. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze public relations. To kolejny „zielony” klient w portfolio First Aid, który został pozyskany w drodze przetargu. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada zespół Agnieszki Mroczek, Senior PR Managera.

13.01.2020 | przeczytano: 337 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764