logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Knowledge Hub: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Chodakowska motywuje na muralu

Do końca listopada Ewa Chodakowska będzie motywować do działania na jednej z łódzkich ulic. Konkretnie, na muralu, który pojawił się w samym centrum miasta. Ta wyjątkowa realizacja to efekt wspólnej akcji trenerki z marką Adidas Adipower.

23.11.2018 | przeczytano: 1176 razy

W dniach 15-18 października, w Dubaju odbędzie się kolejna edycja GITEX – jednego z największych technologicznych wydarzeń na Bliskim Wschodzie. W tym roku na targach, ze swoim stoiskiem pojawią się firmy z Polski, w tym Data Exchanger, NapoleonCat i Videomill.

12.09.2018 | przeczytano: 463 razy
Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób  urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

04.06.2018 | przeczytano: 999 razy
Rusza Mspark – pierwszy polski akcelerator Martech

Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Chcesz rozwijać ją pod okiem ekspertów? Zgłoś się do programu akceleracyjnego [m]spark. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.

11.04.2018 | przeczytano: 1396 razy

Academy of Digital to warsztaty, które umożliwią młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu. Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach? Jeśli chcesz poznać świat marketingu internetowego, uczyć się od najlepszych oraz stanąć przed możliwością odbycia stażu, dołącz do Academy of Digital.

09.04.2018 | przeczytano: 406 razy

Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów z firm marketingowych.

03.01.2017 | przeczytano: 1167 razy
Gdy real time marketing dotyczy Twojego dziecka

Czasem wystarczy tylko przejrzeć swój newsfeed na Facebooku, a okaże się, że znajdziemy na nim posty z akcjami, które moglibyśmy śmiało zaliczyć do działań z obszaru real time marketing. Ten typ aktywności cieszy się dziś szczególną popularnością,  a marki coraz częściej wchodzą w dialog już nie tylko z nami, ale i… naszymi dziećmi. Te, które zrobią to umiejętnie, mogą zyskać w oczach najmłodszych i ich rodziców. Oto 3 przykłady, w których szybka reakcja zaowocowała ciekawym i efektywnym działaniem wizerunkowym.

16.08.2016 | przeczytano: 808 razy
Wakacyjny e-mail marketing: Tematy, trendy, przykłady

Wakacje – najbardziej wyczekiwany okres w roku. Wysokie temperatury, długie dni a my tylko myślimy jak wykorzystać ten czas. Z tej okazji na naszych skrzynkach mailowych czeka mnóstwo ofert, podpowiadających pomysły na upalne dni.

22.07.2016 | przeczytano: 2474 razy
Infinity Media z kampanią telewizyjną leku OTC Enterol

Dom mediowy Infinity Media realizuje kolejną już w tym roku kampanię telewizyjną leku Enterol – probiotyku przywracającego równowagę mikroflory jelit. Współpraca jest następstwem podpisanej w styczniu umowy z firmą farmaceutyczną A&D Pharma Services, wygranej w drodze przetargu.  

13.07.2016 | przeczytano: 659 razy

Allianz Polska uruchomił projekt, wspierający swoich Agentów w tworzeniu i dostarczaniu treści do prowadzonych przez nich działań content marketingowych w social media. W tym celu firma wdrożyła platformę NapoleonCat.com, którą wykorzystuje do zarządzania komunikacją z pracownikami na Facebooku.

13.07.2016 | przeczytano: 658 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764