logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kodeks Etyki PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Agencje PR wygrywają kreatywnością

Wyniki badania Walk PR „Czego firmy oczekują dziś od agencji PR?”

09.12.2021 | przeczytano: 1066 razy

Związek Firm Public Relations tworzy otwartą Listę Sygnatariuszy Kodeksu Etyki PR. Dokument może podpisać każdy specjalista public relations, któremu bliskie są wartości etyki i profesjonalizmu w wykonywanej pracy.

07.12.2020 | przeczytano: 361 razy

Zarząd ZFPR, obserwując na przestrzeni ostatnich dni wzmożoną skalę doniesień na temat działalności firmy R4S, uznaje opisywane praktyki za stojące w całkowitej sprzeczności z definicją oraz standardami public relations. Jako niespełniające norm naszej profesji, nie powinny być w jakikolwiek sposób z nią wiązane ani tym bardziej utożsamiane, a tym samym podmiot prowadzący tego typu działania nie może określać siebie ani być nazywanym firmą bądź agencją PR.

19.11.2020 | przeczytano: 621 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764