logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koleje Mazowieckie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Reklama w pociągu - jak ją wykorzystać do promocji marki

72 miliony pasażerów skorzystało w Polsce z przejazdów pociągami tylko w ubiegłym roku u zaledwie jednego z popularnych operatorów . To prawie o połowę więcej niż przed rokiem. Z kolei Główny Urząd Statystyczny szacuje, że liczba osób korzystających w Polsce z pociągów wynosi od 315 do nawet 320 milionów osób rocznie. Tylko same Koleje Mazowieckie obsługują 5 milionów pasażerów miesięcznie – wynika z danych OOH.pl. Rosnąca popularność pociągów i duża liczba pasażerów powodują, że firmy i organizacje coraz chętniej reklamują się w pociągach.

30.06.2023 | przeczytano: 546 razy
Podróże pociągiem po całej Polsce w Jakdojade promowane w kampanii od Mediahub

Jakdojade wychodzi z miast i wprowadza planer podróży kolejowych. Nowe przełomowe rozwiązanie pozwala wsiąść do pociągu i planować przejazdy po całej Polsce. Ruszyła także kampania, którą dla Jakdojade przygotował dom mediowy Mediahub.

13.10.2022 | przeczytano: 582 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ooh.pl nawiązało współpracę z Kolejami Mazowieckimi

Spółka OOH.pl nawiązała współpracę z Kolejami Mazowieckimi. Zawarta umowa pozwoli firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów, w tym powracającego na tory po dwóch latach nieobecności pociągu “Słonecznego” w celach reklamowych. To duży krok w stronę rozbudowy oferty coraz popularniejszej reklamy tranzytowej – uważa Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl.

29.03.2022 | przeczytano: 648 razy
Dobra wiadomość dla rynku reklamy zewnętrznej: pasażerowie wracają do kolei

Po trudnym, pandemicznym 2020 roku kolej wraca – nomen omen – na właściwe tory. Od kwietnia 2021 r. przewozów pasażerskich jest więcej niż przed rokiem. To dobra informacja nie tylko dla kolei, ale też dla rynku reklamy i wielu przedsiębiorców, dla których zmniejszenie ruchu w środkach komunikacji oznaczało ogromne straty.

29.01.2022 | przeczytano: 601 razy

Miesięcznik „M jak mama” zainaugurował drugą edycję kampanii „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”. Po raz kolejny chce w ten sposób zwrócić uwagę na sytuację i potrzeby ciężarnych w przestrzeni publicznej oraz promować w społeczeństwie właściwe wzorce zachowań wobec kobiet będących w szczególnym momencie swojego życia. Do promocji akcji włączyły się media, hipermarkety, komunikacja miejska i apteki.

18.01.2012 | przeczytano: 1411 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764